دانلود پایان نامه معماریفرهنگی

مطالعات پردیس آرامش بانوان+نقشه های کامل اتوکدی +پوستر

 

کد محصول:215

چکیده:

هر فرهنگي بازتاب سيستم ارزشي يک نظام اجتماعي است. در مفهوم جامع کلام مي توان گفت که دانش و هنر مظاهر اين بازنمايي هستند. در حاليکه دانش در جهتي عقلاني گام بر مي دارد و تنها با شعور انسان سروکار دارد، هنر چيزي است ادراکي که با احساس سر و کار دارد و اگر با دانش آميخته شود تا حدودي جنبه عقلاني پيدا مي کند و آميزش اين دو بر پايه هدف اصلي تربيت فرهنگي افراد است. بانوان به عنوان اولین معلم فرهنگ و سلامت خانواده و کودکان نقش مهمی در نظام فرهنگی و سلامت جامعه دارند.
سالم زيستن و سلامتي در زندگي امروز بشر از اركان مهم خوب زندگي كردن محسوب مي شود و بدون شك سلامتي وتندرستي براي بانوان امروز در محيط خشك و بي تحرك زندگي مي تواند نقش بسيار مهمي در شاد زيستن و افزايش كارايي خود و خانواده داشته باشد. از طرفي برآورده كردن اين خواست و تشويق بانوان به ورزش كردن و همچنين تربيت و پرورش استعدادها براي ورزش مستلزم ايجاد فضاهاي مناسب ورزشي برای بانوان مي باشد.
با توجه به نياز امروز جامعه براي ساختن و تقويت پايه هاي فرهنگي و سلامتي افراد جامعه ، وجود موسسات با هدف تربيت فرهنگي ورزشي به معناي صحيح آن ضروري به نظر مي رسد. القاي فرهنگ ايراني و هويت اسلامي به افراد جامعه به نحوي که شخصيت افراد بر پايه آن شکل گيرد و وجود و روان آن ها را ارضا کند و مراکزي که به ورزش و سلامت توجه داشته باشد در عصر حاضر لازم است. بديهي است که اوقات فراغت زمان بيشتري براي دستيابي به اين مهم مي باشد. اما لزوم تربيت صحيح افراد در تمام اوقات و لحظات زندگي آن ها به نحوي که منحصر به اوقات فراغت نباشد احساس مي شود. از اين رو وجود مراکزي که در ساعات شبانه روز فعال باشند و با امکانات کافي در اختيار افراد جامعه قرار گيرند بسيار موثر است. بديهي است که نوع خدمات فرهنگي ورزشي که در اين مرکز ارائه مي شود اگر مهمتر از ايجاد و ساخت اين مجموعه ها نباشد، قطعا کم اهميت تر از آن نيست. در اين مرکز به دليلي وجود هدف و محور پايه و واحدي که فعاليت ها حول آن شکل مي گيرند به نحو قابل توجهي تفاوت گروه هاي سني و ديگر تمايزات اجتماعي کمرنگ مي شود. ساختن اين اماکن گام اول رسيدن به اهداف عاليه است.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

—————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات پردیس آرامش بانوان
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:171 صفحه
حجم فایل:10 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


 

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های پردیس آرامش بانوان+پوستر(شیت بندی)+رندرهای داخلی و خارجی
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwg وjpg (قابل ویرایش)
حجم فایل:15 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی



رساله پردیس آرامش بانوان , پروپوزال پردیس آرامش بانوان ،طراحی پردیس آرامش بانوان,مطالعات پردیس آرامش بانوان , برنامه فیزیکی پردیس آرامش بانوان ,دانلود پردیس آرامش بانوان ،دانلود پردیس آرامش بانوان،رساله پردیس آرامش بانوان، رساله پردیس آرامش بانوان ، طراحی پردیس آرامش بانوان ، رساله پردیس آرامش بانوان ،نمونه موردی پردیس آرامش بانوان،پایان نامه پردیس آرامش بانوان

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا