پاورپوینت های کارشناسی ارشدمعماری همساز با اقلیم

دانلود پاورپوینت بررسی اصول معماری پایدار در اقلیم روستایی

کد :711

موضوع پایداری و برنامه ریزی و طراحی مکانهای پایدار در سالهای اخیر، بخش وسیعی از ادبیات معماری و شهرسازی را به خود اختصاص داده است. در حیطه نظری آموزه ها و انگاره های زیادی به وسیله محافل علمی، نهادها و ارگانها ارائه شده است.

از جمله: انگاره شهر فشرده Compact City، شهرهوشمند Smart City، شهر سبز Green City، شهر نوسنتی New Traditional City، اکو شهر Eco City و غیره. بسیاری از دانشمندان و تحلیلگران معتقدند که پایداری مستلزم یک تحول در فکر و یا یک تغییر بنیادی در نحوه تفکر و عمل ماست. اماکمتر کسی ازاین فراتر رفته و خصوصیات چنین تحولی را بیان می کند. در واقع با وجود این که در چارچوب تئوری و فلسفی به بحث پایداری بسیار پرداخته شد، چگونگی دستیابی به آن و راهکارهای ارتقای پایداری در سکونتگاهها روشن و ملموس نبود.

زندگی در سکونتگا ههای پایدار، مکا نهای جذاب و بی نظیر (به ویژه بعد از اینکه واقعیت اثرات سوء انقلاب صنعتی به وضوح درک شد) همواره از ایده آل های مردم بوده است. فلسفه اولیه مطرح شدن محلات پایدار را می توان به رایموند آنوین Raymond Unwin و ابنزر هوارد در جنبش باغشهر و سپس طرح واحدهای همسایگی کلرنس پری Clarence Perry منسوب کرد. شهر پایدار، شهری است که دارای چنان پایه اقتصادی باشد که نه تنها کمترین اثر نامطلوبی بر محیط زیست نداشته بلکه در احیا و ارتقای کیفیت آن نیز مؤثر باشد. پایداری و شهر پایدار جانشین موجه و معقول برای شهرسازی مخرب قرن سیستم است

در تعریفی دیگر، سکونتگاه پایدار، سکونتگاهی است که در آن بهبود و ارتقای کیفیت زندگی انسانها در هماهنگی با ارتقا و حفظ سلامتی سیستمهای اکولوژیکی حاصل می شود و در آن پایه صنعتی یک اقتصاد سالم، سلامت سیستمهای انسانی و اکولوژیکی را تضمین میکند.

این پروزه مناسب برای درس معماری همساز با اقلیم مقطع کارشناسی ارشد می باشد که در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت بررسی اصول معماری پایدار در اقلیم روستایی
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات21 صفحه
حجم فایل:5مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا