پاورپوینت های کارشناسی ارشدسازه های سنتی

دانلود پاورپوینت بررسی سنگ در سازه سنتی و تقویت لرزه ایی آن (پروژه سازه های سنتی)

کد:739

سنگ یکی از مصالحی است که از عهد باستان تا کنون برای امر ساختمان سازی استفاده میشود البته استفاده از سنگ در ادوار باستان به مراتب بیشتر از آجر بوده است .کهن ترین آثار معماری جهان اهرام ثلاثه مصر است که از آثار نیمه ی دوم هزاره ی سوم قبل از میلاد می باشد .این اثر شگفت انگیز از سنگ های سخت طبیعی با ریشه های عمیق و در ابعادی بزرگ و با بهره گیری از ملات های آهکی در طبقات زیرین و از ملات گچ در قشر های رویین و رعایت اتصالات و پیوند کامل ساخته شده است . مسلما نوع جنس و مقاومت مصالح سنگی و نیز نحوه ی شیب داری بنا باعث ماندگاری و عمر این اثار شده است.

بنا های تخت جمشید که دارای تالار های متعدد به ویژه تالاری به نام تالار صد ستون بوده ، از آثار سده ی پنجم قبل از میلاد است .

در این بنا سنگ ها در ابعاد بزرگ بر روی یکدیگر و با رعایت پیوند های اساسی استقرار یافته و ستون های بلند آن ، همراه با انواع سر ستون سازی ها می باشد که برخی از ستون های این بنا حدود 2 متر ضخامت و 21.80 متر ارتفاع داشتند ، که امروزه قدری از ارتفاع آنها کم شده است . به طور کلی این بنا از زیبا ترین انواع حجاری و همچنین پیکر تراشی ها برخوردار بوده تا جایی  که این بنای عظیم را در شمار ارزنده ترین آثار معماری جهان می شناسند .

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت بررسی سنگ در سازه سنتی و تقویت لرزه ایی آن (پروژه سازه های سنتی)
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات74 صفحه
حجم فایل:8 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا