پاورپوینت های کارشناسی ارشدروانشناسی محیط

دانلود پاورپوینت تأثیر محیط طبیعی و جغرافیا بر رفتار و اخلاق و نتایج آن در طراحی محیط مصنوع

کد :701

•از مباحث مهم و ارزشمند که امروزه کمتر مورد تحلیل قرار گرفته آن است که، برای اقلیم های چهارگانه “سرد و خشک”، “گرم و مرطوب”، “گرم و خشک” و “معتدل(سرد و مرطوب)” استعدادها و قابلیت های رفتاری متفاوتی را بیان نموده اند.

•پیشینۀ این تحقیق را می توان در دو حوزۀ تفکر غربی و اسلامی دنبال نمود. در تحقیقات غربی که به اجمال مروری بر آن خواهد شد، پیش از آنکه محیط جغرافیایی و اقلیمی مد نظر قرار گیرد، به مطالعۀ تأثیر محیط انسان ساخت بررفتار انسانی پرداخته شده است؛ همچنین روش تحقیق آن ها از نوع تجربی و آماری است.
•به عنوان مثال، کریستیان نوربرگ شولتز در کتاب روح مکان تلاش نموده ریشۀ بسیاری از مظاهر فرهنگی  اخلاقی و حتی اعتقادی را زائیدۀ خصلت های محیطی و مزاج منطقه ای و به تعبیر خودش روح مکان آن منطقه معرفی نماید. شولتز، اسلام وهمۀ مظاهر آن را زائیدۀ روح کویر و بیابان می داند و مسیحیت و یهود را به خاطر تکامل در محیط پر برکت فلسطین، حالت تعدیل شده و انسانی معرفی میکنند.او تلاش می کند ریشۀ اعتقاد توحیدی و ظهور مطلق الهی را خصلت بیابان معرفی نماید که ریشۀ این تفکر به نظریۀ جبر محیط می انجامد.
این پروزه مناسب برای درس روانشناسی محیط مقطع کارشناسی ارشد می باشد که در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: پاورپوینت تأثیر محیط طبیعی و جغرافیا بر رفتار و اخلاق و نتایج آن در طراحی محیط مصنوع
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات32 صفحه
حجم فایل:8مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا