تحلیل فضای شهری

تحلیل و بررسی میدان هفت حوض(پروژه تحلیل فضای شهری)

کد:T123

هفت حوض از معدود میادین تهران است که صرفاً نقش فلکه ترافیکی نداشته و در آن شاهد فعالیت­‌های اجتماعی نیز هستیم. همه روزه افراد زیادی از نقاط مختلف تهران به دلیل جذابیت­‌های مختلف آن و خرید از مغازه ­های اطراف آن مثل بورس زیورآلات و البسه یا گذراندن اوقات فراغت خود در کنار فضاهای سبز، حوضچه­‌ها، آب­نماها و اغذیه فروشی­‌های متعدد واقع در اطراف میدان خود را به این نقطه می­ رسانند. از ویژگی­‌های مثبت دیگر در مورد میدان هفت حوض می­ توان به وجود مبلمان ­های شهری متعدد در داخل آن، مسیرهای ایمن برای عابر پیاده و نورپردازی زیبای آن در شب اشاره کرد. همچنین این میدان در مواقع خاص شاهد برگزاری رویدادهای خاص همچون عزاداری­‌ها، اعیاد و برنامه­‌های فرهنگی مختلف که توسط شهرداری تهران برگزار می­ شود، می­ باشد. مسجد النبی به عنوان یکی از مراکز بزرگ فرهنگی و مذهبی در سطح منطقه در ضلع شمال غربی میدان هفت­ حوض قرار دارد.

طراحی معماری این میدان توسط مهندس احمدرضا کلانتری صورت گرفته است. عملیات اجرایی بازسازی و بهسازی این میدان به همت سازمان زیبا سازی شهر تهران در سال ۱۳۸۹ آغاز و در سال ۱۳۹۰ به پایان رسید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:تحلیل و بررسی میدان هفت حوض(پروژه تحلیل فضای شهری)

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:50صفحه
حجم فایل:5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 90000 تومان

تحلیل و بررسی میدان هفت حوض(پروژه تحلیل فضای شهری)،تحلیل و بررسی میدان هفت حوض(پروژه تحلیل فضای شهری)،پاورپوینت میدان هفت حوض،پروژه تحلیل فضای شهری میدان نبوت

دکمه بازگشت به بالا