خلاصه کتاب های معماری

دانلود خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران،نوشته مهدی فرشاد

کد محصول: K 9

نويسندة ارجمند كتاب كه خود دانشمندي برجسته و از افتخارات ايران زمين است در قالب پژوهشي ارزنده و دفتري مستوفا كار تأليف كتاب مورد نظر را به شايستگي به انجام رسانيده است.  آنچه نويسنده دانشمند اين كتاب به آن پرداخته سرگذشت فن و مهندسي در ايران و سير تكامل آن در طول هزاران سال است. وي كوشيده است تا با شرح اختراعات و اكتشافات و نوآوري هاي مهندسان ايراني، نقش ارزنده تمدن ايران و ايرانيان را  در پيشرفت دانش بشري در جهان به اثبات رسانده و بهره مندي ديگر ملل جهان از توانمندي هاي مهندسان ايراني را بيان دارد.

دیدگاه و روشی که نگارنده دانشمند این کتاب به شایستگی در پیش‌گرفته و در نوع خود بی‌نظیر است، پرداختن به تاریخ علم در ایران در قالب دیدگاهی موسوم به نگرش سیستمی است.

نکته مهم و در‌خور توجه دیگر آن است که این کتاب تنها روایت‌گر زندگی و کارنامه فعالیت‌های دانشمندان ایرانی نیست، بلکه با رویکردی همه‌جانبه، تمامی زوایای تفکر، اندیشه و سنت‌های علمی پایه‌گذاری‌شده توسط آنان را در کالبدی کاملاً مستند و با تکیه بر اسناد و شواهد موجود، به رشته نگارش درآورده است.

مهندس از نظر لغوی به معنی اندازه گیرنده و عالم علم هندسه و اشکال است . همچنین به معانی اندازه گیر درکاریز و بنا و زمین و جز ان و سنگ تراشی و نجاری و معماری و متخصصص در ایجاد طرح ها و کارهای ساختمانی و معماری ،راهسازی، کشاورزی و یا ساختمان انواع ماشین نیز امده است .

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران
  • نام نویسنده: مهدی فرشاد
  • قیمت محصول: 12هزار تومان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 33
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 90000 تومان

———————————————————————————

———————————————————————————

خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، دانلود خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، کتاب تاریخ مهندسی در ایران، خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا