دانلود پایان نامه معماریموزه

دانلود مطالعات موزه نساجی+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی

کد:305

چکیده:

صنعت نساجی از جمله صنایع با سابقه در ایران است که از تخصص و دانش بومی بهره گرفته است.شهر قم به عنوان یکی از مراکز این صنعت،بستر چند کارخانه نساجی است وکارخانه ایران مرینوس یکی از این نمونه ها است.بر اساس قانون الزامات نوسازی صنایع نساجی،وجود چنین مجموعه عظیمی درقالب شهر مجاز نیست واین کارخانه به محلی خارج از شهر انتقال می یابد.به همین منظور اراضی این شرکت با همکاری شهرداری تفکیک شده و برای پاسخ به نیازهای شهری تهیه طزح جامع این اراضی مقرر شده است.

موزه از جمله فضاهای فرهنگی و آموزشی است که بر اساس امکان سنجی مهندسین مشاوره در این محدوده در نظر گرفته شده است و موضوع این رساله مس باشد.

موزه نساجی به خلق فضایی فرهنگی و آموزشی و تفریحی می پردازد که از طریق آن صنعت نساجی به مردم شناسانده شود و بتواند همواره فضایی پر رونق و جذاب برای مراجعینش باشد.برای دست یابی به این منظور موزه  در ترکیب با فضای داد و ستدی در نظر گرفته شده است که به ارائه محصولات نساجی می پردازد.

در این راستا سعی بر آن بوده تا ارزش های معماری صنعتی ایران به عنوان کالبد طرح که مورد بی توجهی قرار گرفته است.در طراحی مد نظر باشند و آنها ارتقا بخشیده شود.

رساله حاضر شامل  بخش های مختلفی است،که در ابتدا بخش مطالعاتی بدنه اصلی مبانی نظری این طرح را شکل می دهد و شامل شناخت صنعت نساجی موزه و بستر طراحی و معماری صنعتی ایران می باشد.در ادامه قسمت طراحی رساله به معرفی مبانی نظری طرح و برنامه ریزی پروژه پرداخته می شود.در نهایت با ارائه روند طراحی ،طرح نهایی معرفی خواهد شد.

دانلود فهرست مطالعات موزه اسلامی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل موزه نساجی
قیمت 25 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:209 صفحه
حجم فایل:9
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانک

 

——————————————————————————————————————————————————————————

——————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی موزه نساجی +تصاویر سه بعدی کامل
قیمت:25 هزار تومان
فرمت فایل:,dwg,jpg
حجم فایل:22مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا