پاورپوینت های کارشناسی ارشدمعماری همساز با اقلیم

دانلود پاورپوینت چگونگي بهر ه گيري از توده زمين در معماري بومي جهان؛ به مثابه يكي از تكنيك هاي سرمايش ايستا در بنا

کد :710

مقوله آسايش گرمايي و بطور خاص سرمايش از جمله مقولاتي است كه به جهت نقشي كه در مطلوب سازي محيط و بوم دارد،حائز اهميت فراوان است. در واقع آسايش گرمايي عامل اصلي شكل دهنده معماري هرمنطقه است. در يك سكونتگاه انساني به عنوان يك پديده انسا ن ساخت توجه به اقليم با مكانيزم هاي سرمايش،گرمايش موجب افزايش احساس، آرامش، و ارتقا ي سطح زندگي و نهايتأ پايداري ميگردد.علي رغم اهميت اين موضوع، در دوران اخير موضوع توجه به اقليم ناديده گرفته شده است. در واقع بايد گفت در سال هاي اخير،ساختن براي ساختن و نه سا ختن براي زيستن مجالي را براي توجه به مقولاتي مهم و عميق همچون آسايش حرارتي، بدنه معماري، در معماري و شهرسازي باقي نگذاشته است.در تحقیق حاضر به بررسي معماري بومي مناطق مختلف پرداخته وبا درنظرگرفتن پهنه بندي اقليمي در دو اقليم گرم و خشك ومرطوب، شاخصه نحوه ارتباط بنا با زمين را با هم مقايسه نموده تا راهكارهاي مناسب سرمايش در بدنه معماري و يا همان بدست آيد. در اينجا (passive cooling) اصطلاح سرمايش ايستاتكنيك موردنظر (سرمايش از طريق توده حرارتي زمين) و فوايد وراه هاي استفاده از اين تكنيك با توجه به نمونه هاي معماري بومي بازنگري مي شود.

این پروزه مناسب برای درس معماری همساز با اقلیم مقطع کارشناسی ارشد می باشد که در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت چگونگي بهر ه گيري از توده زمين در معماري بومي جهان؛ به مثابه يكي از تكنيك هاي سرمايش ايستا در بنا
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات27 صفحه
حجم فایل:8مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا