دانلود پایان نامه معماریمسکونی

برج مسکونی+مطالعات کامل رساله+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+ شیت بندی

کد محصول:266

چکیده:

آشنائی با مفهوم مسکن و درک و دريافت هر چه بهتر از محيط پيرامونی زندگی بشری در گرو شناخت مهمترين بخش از زندگی هر فرد يعنی سکونت و انتخاب مسکن است. همگام با رشد امروزی جمعيت و نياز به مسکن و کمبود زمين مناسب عرصه برای پيدايش و ظهور برج ها در زمينی کوچک اما فضاسازی در آسمان بی انتها مورد توجه بسياری از معمارن بزرگ دنيا و نيز سياستگذاری های کلان دولت ها شده است . امروزه برج ها و آسمانخراش ها نه تنها کاربرد مسکونی و اداری دارد بلکه می تواند نمايش دهنده ی اوج هنری يک معمار و مونومانی بسيار قدرتمند برای نمايش فرهنگ يک جامعه و ابراز قدرت نمائی برای مردم و دولت های مورد نظر باشد.

زندگي در برج ها و آسمان خراش ها آرزوي بشريت براي زندگي در پهنه ي نامحدود آسمان را ممكن مي سازد. آرزوئي كه با حس پرواز در هم آميخته و ديدي به شعاع رژفاي بي بديع آسمان به بشريت عرضه گشته است .در دنياي امروي و پيشرفت سريع صنعت وتكنولوژي و همزمان رشد جمعيت مشكلات عديده اي را براي نسل بشر در امروز و نگراني هائي را در آينده به همراه آورده است. از جمله ي كمبود آب و كمبود انرژ يمشكلات اقتصادي اجتماعي مشكلات روانشناختي كنترل پديده هاي زمين يو …..يكي از بزرگترين مشكلات فرا روي انسان در آينده حل مشكل مسكن براي جمعيت فراوان آينده در زمين هاي محدود است.

چگونه مي توان انسان ها را در كمترين ميزان زمين با بيشترين عده همراه با بالاترين كيفيت جاي داد؟

مشكلات شهرهاي بزرگ و تعدد محلات ساخت خانه هاي منفرد و بزرگ در مقاسي وسيع در نقاطي خاص و نيز تراكم بيش از حد جمعيت در نقاط ديگر شهرها و نيز مشكلات تردد آلوگي هوا قابل حل است؟

آيا مي توان مشكل گشترش شهرها در زمين هاي مجاور و طبيعت پيراموني را كه باعث آلوده ساختن هر چه بيشتر محيط هستند را بازداشت؟

آيا آلوده گي هاي حاصل از فعاليت هاي بشري و گرم تر شدن زمين به گسترش شهرها و تغيير اكوسيستم در طبيعت وابسته است؟

و آيا مي توان همراه با پيشرفت سريع علم و صنعت به راهكارهاي مفيد و خلق ابتكاراتي نو براي رفع تمتمي موانع پيش رو فائق آمد؟

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه برج مسکونی  به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات برج مسکونی
قیمت 15هزار تومان
فرمت فایل:pdf
تعداد صفحات:100 صفحه
حجم فایل:5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی برج مسکونی +تصاویر سه بعدی+شیت بندی+پاورپوینت ارائه
قیمت:25هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg
حجم فایل:16مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا