دانلود پایان نامه معماریفرهنگی

سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی+مطالعات کامل رساله+نقشه های کامل اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بندی

کد محصول:271

چکیده:

بر اساس وضع موجود در ایران کمبود هایی در ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و فرهنگی بوجود آمده است و باید برای ایجاد فضاهای چند منظوره با فضاهای استاندارد سعی نمود.

در این مجموعه به دلیل اختصاص به بانوی ایرانی از فرم درون گرایی استفاده شده که از دیر باز در طراحی مسجد و خانه و … برای ایجاد حریمی که برای زن قائل بودند از این فرم استفاده میکردند که با ایجاد یک حیاط مرکزی با دیوارهای بلند به این فرم میرسیدند در اینجا نیز دو حیاط مرکزی برای بانوی ایرانی و راحتی او در نظر گرفته شده که حالت درونگرایی ایجاد شده است و حیاطی که در مرکز مجموعه قرار دارد به صورت گودال باغچه است.

سایت مجموعه در نزدیکی پارک چیتگر و در بالای دریاچه ی مصنوعی  در نظر گرفته شده که از لحاظ آب و هوا و دید و منظر از شرایط مطلوبی بهره مند است و در طراحی سایت با توجه به لطافت بانو از خطوط منحنی و نرم استفاده شده است.

مجموعه بانوان با ویژگی های منحصر به فرد خود هدف خاصی را تحت نظر دارد و آن فراهم آوردن مکانی با داشتن فضاهایی با عملکرد های گوناگون مخصوص زنان است بانوی ایرانی با ورود به این مجموعه در طبقه ی همکف می تواند از خدمات کتابخانه و فرصت مطالعه ای در کمال آرامش لذت ببرد و  ودر کلاس هایدرس متنوعی همچون زبان ، سمعی بصری و…و درکارگاه های  مجسمه سازی ، قالی بافی و … به فعالیت بپردازد همچنین به تماشای نمایش و آثار هنری که به صورت موقت یا دائم در نمایشگاه بر پا میشودبپردازد و اوقات فراغت خود را در حیاط مرکزی مجموعه سپری کند.طبقه ی زیرزمینکاربری تفریحی ورزشی دارد کهمیتواند به شنا و  ورزش سالنی مشغول شود و در کنارش کافه تریایی برای استراحت او وجود دارد.در طبقه ی اول نیز آتلیه های معماری ، نقاشی و خوشنویسی طراحی شده است.همچنین به دلیل وجود دریاچه ی مصنوعی در جنوب سایت ،  کافی شاپی در این طبقه طراحی شده که دید و منظر خوبی را در بردارد و قسمتی از کافه نیز در فضای نیمه باز که بام طبقه ی همکف است در نظر گرفته شده .در این طرح سعی شده که به نیازهای زن جامعه امروز ما پاسخ داده شود.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه سرای فرهنگ و هنر بانوی ایران به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی
قیمت 15هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:110 صفحه
حجم فایل:10 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی +تصاویر سه بعدی داخلی و خارجی+پاورپوینت ارائه
قیمت:25هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg
حجم فایل:31مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا