دانلود پایان نامه معماریورزشی

مجموعه ورزشی- تفریحی+مطالعات کامل رساله+نقشه های کامل اتوکدی+تصاویر سه بعدی کامل +شیت بندی

کد:285

چکیده:

با توجه به جايگاه ويژه‌اي كه جوانان هر جامعه دارند و همچنين نقش مهمي كه در تعليم و تربيت نسل آينده بايد ايفا كرد، ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي اين قشر از جامعه در رابطه با جامعه وبالاخص خانواده، كه بيش از نيمي از جمعيت را به خود اختصاص داده، توجه خاصي را مي طلبد. چرا كه زوال در زمينه فرهنگي به منزله نابودي جامعه در تمام زمينه‌هاست، ودر جامعه ‌اي كه جوانان آن افسرده و در معرض آسيب‌هاي اجتماعي باشند كل جامعه به تباهي و ناپايداري كشيده خواهد شد.

تهران نيز به عنوان جزء‌كوچكي از كل جامعه با مشكلات زيادي در اين عرصه روبرويست كه اين مشكلات از يك سري كمبودها و معضلات ناشي شده است. و اين معضلات عبارتند از:

  • هدر رفتن نيروها و استعداد‌هاي جوانان.
  • كمبود فضاهاي مطلوب ورزشي براي جوانان.
  • كمبود سرگرمي هاي مفيد براي جوانان.
  • كمبود شغل‌هاي مناسب و به دور از آسيب‌هاي اجتماعي براي جوانان.

لذا با توجه به اين كمبودها و مشكلات عنوان شده، طراحي يك مجموعه تفریحی و ورزشي تواماً با پيشنهاد فضاهاي جذاب و متنوع كه تاكنون در شهر تهران وجود نداشته، مي توان در جهت اشتغال‌زايي و جذب نيروهاي فعال اين قشر از جامعه گام موثري بر دارد و به سلامت و شادابي جامعه كمك نمايد، همچنين با ايجاد اين خانه مي توان مقداري از اين كمبودها و نارسائيهاي موجود را در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي و ورزشي بهبود بخشيد.

ايجاد مجموعه‌هاي ورزشی، تفريحي با دو عملكرد به عنوان فضاهاي مطلوب جهت پرورش روحي و جسمي در آمايش شهرهاي بزرگ دنيا مطرح گرديده است و از آنجايي كه كشور اسلامي ما از دير باز مهد فرهنگ و ادب به شمار مي رفته و در دوره‌هاي مختلف از رونق و شكوفايي در زمينه‌هاي ادبي و هنري بسياري برخوردار بوده است، احداث چنين مجموعه‌هايي مي‌تواند به  عنوان يك فضاي شهري درجهت نيل به مقاصد فرهنگي راهگشا باشد.

همچنين يك جامعه نيز براي پيشبرد خود به سمت يك جامعه ايده‌آل و آرماني بايد از تلف شدن اوقات ارزشمند با  توان و استعداد‌‌هاي بالقوه آنان تا حد امكان جلوگيري نمايد، از اين رو ايجاد يك مجموعه تفريحي، ورزشی در شهر تهران نقش موثري در پيشرفت و تكامل هر چه بيشتر جامعه خواهد داشت.

در ضمن «با نگاهي بر تاريخ چند هزار ساله بشري در خواهيم يافت كه يك جامعه زماني مي‌تواند بهترين نوع حكومت را داشته باشد كه تمام اقشار جامعه در سرنوشت خود نقش موثر داشته باشد» همانگونه كه دستور‌العمل‌هاي حقوق بشر و حقوق اسلامي ما را رهنمون مي كند كه تمام انسان‌ها از قبيل زن و مرد سياه و سفيد و … داراي حقوق مساوي بوده و اين است جامعه پيشرفته و پويا.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه مجموعه ورزشی تفریحی به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات مجموعه ورزشی- تفریحی
قیمت 15هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:105 صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی پایان نامه مجموعه ورزشی- تفریحی +تصاویر سه بعدی+شیت بندی
قیمت:25هزار تومان
فرمت فایل:dwg,jpg
حجم فایل:25مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا