رساله کارشناسی ارشد معماریکودک و نوجوان

مطالعات خانه امید( مرکز حمایت و نگهداری از کودکان خیابانی)،مطالعات پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

کد محصول:804

چکیده:

یکی از بهترین دورانی که هر انسان در طول زندگی خود تجربه کرده است دوران کودکی است دورانی جدا از دغدغه‌ها ، نیرنگ‌ها و دوراز هیاهوی دنیای بزرگترها، این موضوع جای تاسف دارد که کودکانی در دنیا وجود دارند که شاید از طبیعی‌ترین حق خویش یعنی کودک بودن محروم اند کودکانی که حتی فرصت کودک بودن را نداشته‌اند و در کودکی بزرگ شده‌اند.

هر سال ۲۵۰ میلیون كودك هشت تا ۱۴ ساله از كودكی محروم می‌شوند از این تعداد ۱۲۰ میلیون نفر وارد بازار كار می‌شوند كه ۶۱ درصد آنها در آسیا ، ۳۲ درصد در آفریقا و هفت درصد در آمریكای لاتین بسر می‌برند.

کودکان حساس‌ترین و تاثیر پذیرترین گروه سنی جامعه را تشکیل می‌دهند و در حساس‌ترین و مهمترین سال‌های زندگی شان یعنی زمانی که پایه های رشد شخصیتی- ذهنی- جسمی و اجتماعی آنها شکل می گیرد و به طور مستقیم در آینده و فردای آن‌ها تاثیر می‌گذارد زندگی خویش را صرف فروش کودکی خود کرده‌اند، زمانی که کودکان به علت نیازهای مادی، فقر، گرسنگی و امرارمعاش خود و خانواده، مجبور به فعالیت در اجتماع می‌شوند، از محیط کوچک‌خانه خارج شده وارد محیط بزرگترِ جامعه می‌شوند؛ یک قدم از هم سن سالان خود عقب مانده‌اند زیرا بجای داشتن یک دنیای شاد کودکانه جسم کوچک خود را برای فرار از فقر وارد یک دنیای بزرگتر می‌کنند. در نتیجه این بزرگ مردان کوچک، از جهات گوناگونی چون تقویت و توسعه مهارت‌های شناختی، پرورش خلاقیت‌های ذهنی، سلامت و بهداشت روانی ، حل تعارضات و پیشگیری از انحرافات رفتاری در دوره پر تلاطم نوجوانی و به ویژه انتقال ارزشهای حاکم بر جامعه و پرورش رفتارها و فضیلت‌های اخلاقی و تربیت و تقویت نگرش‌های متعالی اجتماعی می‌بایست مورد توجه فوق العاده قرار گیرند.

در کشور ما هیچ سازمانی به صورت جدی مسئولیت کمک به کودکان کار را بر عهده نگرفته است این در صورتی است که  بر اساس آمار رسمی حدود یك میلیون و ۴۵۰ هزار كودك كار در كشور بسر می برند كه ۴۵۰ هزار نفر آنان كودكان خیابان به شمار می آیند .

دانلود فهرست رساله خانه امید( مرکز حمایت و نگهداری از کودکان خیابانی)،مطالعات کارشناسی ارشد 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله خانه امید( مرکز حمایت و نگهداری از کودکان خیابانی)،مطالعات  کارشناسی ارشد معماری
قیمت 25 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:148 صفحه
حجم فایل:7
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا