رساله کارشناسی ارشد معماریفرهنگی

مطالعات خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری

کد محصو.ل:810

چکیده:

عنوان پژوهشي كه در پيش رو داريم «خانه مردم و معمار» مي‌باشد،‌ خانه مردم و معمار پديده‌اي نو ظهوري است كه در دوران معاصر نياز به چنين فضاهايي به شدت احساس مي‌شود. پس از انقلاب صنعتي و به ويژه در قرن بيستم استفاده دولت‌ها به اين باور استقرار بود كه كسب و توسعه رفاه اجتماعي ارتباط تنگاتنگي با گسترش مرزهاي دانايي و بهره‌گيري از آنها در بخش‌هاي مختلف زندگي و ارتقاء سطح معرفت عمومي دارد. جايگاه خانه مردم و معمار در هر كشوري از ويژگي‌ خاصي برخوردار است و دولت‌ها نيز با ارج نهادن به مقام معماران و هنرمندان  تقويت ادب و هنر را در كشور فراهم مي‌سازند.

از اهداف خانه  مردم و معمار ، ايجاد زمينه تحقيقاتي در مباني نظري معماری ايراني و گرد هم آوردن سرمايه‌هاي انساني در اين زمينه و مهيا ساختن امكان ارتباط چهره به چهره مردم و معماران با يكديگر در همايش‌هاي علمي است. شناسايي و تقويت هنر معماری ديني و معنوي، مطالعه شاخص‌هاي توسعه معماری،‌ تأكيد به جايگاه معماری در جامعه و تكريم شخصيت برجسته معمار، تقويت روح پژوهشي در زمينه هنر معماری ايجاد انگيزه مناسب براي بروز رسانی خلاقيت‌ها و نمونه‌سازي آثار هنري و معماری، شناختي هويت ملي در هنر و معماری ايجاد زمينه براي تأمل و تفكر و گفتگو و طرح پرسش در زمينه معماری از جمله اهداف و وظايف خانه مردم و معمار است. اين پژوهش در هفت فصل تهيه و تدوين شده است. در مقدمه كه درآمدي بر پژوهش مي‌باشد موضوع پژوهش معرفي مي‌شود در فصل اول سعي شده تعريف مختصري از هنر و اثر هنري ارتباط انسان و فضا و جايگاه هنر‌هاي بصري در ايران ارائه و همچنین ریشه های معماری ایران ‌شود،در فصل دوم نمونه های مشابه طرح در داخل و خارج از ایران بررسی شده است. فصل سوم به تدوین برنامه فیزیکی پرداخته شده است . در فصل چهارم مکانیابی و تحلیل سایت. در فصل پنجم معیارها و استانداردهای طراحی ارائه می شود ،در فصل ششم به سازه و تأسیسات پرداخته شده است .در فصل هفتم به مبانی نظری طرح و در فصل آخر معرفی موضوع ارائه شده است . در بخش هنري سنت‌هاي ارائه براساس مطالعات انجام شده انتخاب و طراحي معماري اعمال شده است.

دانلود فهرست رساله خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری
قیمت 18 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:230 صفحه
حجم فایل:10
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا