رساله کارشناسی ارشد معماریسایر بناها

مطالعات پژوهشکده علوم و فناوری، کارشناسی ارشد معماری

کد محصو.ل:809

چکیده:

علم و گسترش آن در هر جامعه از ملزومات انكارناپذير در جهت پيشرفت همه جانبه آن جامعه مي‌باشد. و هر چه در روح و روان آن جامعه بقا يابد، تأثير بيشتري را در بستر فعاليت خود نمايان مي‌سازد و در عين حال نيرو مي‌گيرد و به حيات خود ادامه مي‌دهد تا درانديشه نسل‌هاي ديگر با تداوم و تسلسل بارور مي‌شود.

پيشرفت‌هاي علمي زماني در جامعه‌اي دوام مي‌يابد كه ضمن حفظ هويت‌هاي خود، ساختار تفكرات بشري در هر جامعه را به بهترين نحو ممكن سازماندهي كند و در عين حال خود را در چارچوب اصول حاكم بر آن جامعه منطبق كند.

امروزه پيشرفت‌هاي تكنولوژي در كشورهاي جهان علي‌الخصوص كشورهاي در حال توسعه سبب اقتدار و برتري نمايش‌هاي قدرت در زمينه‌هاي مختلف مي‌شود.

جابجايي اطلاعات ودستيابي به تكنولوژي يكي از اركان توسعه جوامع شناخته مي‌شود. توسعه تكنولوژيك و حفظ موقعيت جامعه در صدر جوامع به روز دنيا، نيازمند فراهم شدن اسباب و لوازمي خاص و برنامه‌ريزي‌اي هدفمند با تكيه بر شناخت عميق از موضوع مي‌باشد. در ايران به عنوان يك كشور در حال توسعه علي‌رغم توجه به اين مسأله و انجام برنامه‌ريزي‌هاي كلان در جهت توسعه علمي كشور، متأسفانه به ايجاد بستري مناسب براي پيشرفت علمي از پايه انجام نمي‌شود. پايه اي كه با اتكا با جوانان با استعداد اين مرز و بوم مي‌توانند راهگشاي بسياري از مشكلات امروزه جامعه ما باشد.

از آنچه بطور خلاصه در اين قسمت ذكرشد، به طور كلي مي‌توان به لزوم توجه به گسترش وعمومي شدن پژوهش‌هاي علمي در كشور پي برد و چنانچه شرايط شهير شهر و حوزه نفوذ وسيعي را كه دارد را در نظر بگيريم، ضرورت توجه به گسترش مراكز علمي ـ تحقيقاتي درشهر بيشتر نمايان مي‌گردد.

مشهد چه در سطح ملي و چه به لحاظ بين‌المللي يكي از مهمترين شهرهاي ايران مي‌باشد كه مي‌تواند خود را به عنوان يكي از قطب‌هاي علمي و تكنولوژيك منطقه مطرح كند.

رشد نسبي جمعيت و پايه‌هاي جوان جمعيتي كه اصلي‌ترين منبع تأمين نيروي پژوهنده دركشور مي‌باشند و همچنين كمبود و نياز به مراكز تحقيقاتي در اين شهر، دراين رساله به طراحي خانه علوم و فن‌آوري به عنوان مهمترين فضاي تحقيقاتي و تكنولوژي در شهر كه تخصصي‌ترين سازمان علمي جامعه مي‌باشد پرداخته شده است.

دانلود فهرست رساله پژوهشکده علوم و فناوری، کارشناسی ارشد معماری 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله پژوهشکده علوم و فناوری، کارشناسی ارشد معماری
قیمت 20 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:172 صفحه
حجم فایل:25
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا