دانلود رساله بیمارستانرساله معماری

رساله بيمارستان 100 تخت خوابی

رساله بيمارستان 100 تخت خوابی

کد محصول:1005

چکیده:

سوالات بسیاری در طراحی یک بیمارستان مطرح میباشد که نیاز به پاسخهایی منطبق بر ضوابط و نیاز های کشور دارد که بخش مهمی نیز به شرایط اقتصادی و فرهگی ما باز میگردند که نحوه برخورد با بیمارستان سازی در کشورهای در حال توسعه را،از بیمارستان سازی در کشورهای اروپایی و آمریکایی کاملاً مجزا مینماید. این تاثیرات در کلیه فضاهاو سطح و سطوح و روابط بیمارستانی تغییرات اساسی ایجاد مینمایند. به طور نمونه میتوان ذکر کرد که بیمارستان های جدید در کشور های اروپایی مانند هتل، سویتهایی با قیمتهای متفاوت برای اقشار مختلف دارند که دارای کلیه امکانات و وسایل زندگی، مانند یک منزل هستند. و یا در بخش جراحی هر دو اتاق عمل یک قسمت استرلیزاسیون مجزا دارند که چنیین کاری در کشور ما کاملاً غیر اقتصادی و شاید از لحاظ تجهیزات  غیر ممکن میباشد، که گذشته از مسائل اقتصادی،پیامدهای دیگری از جمله تعداد پرسنل و نحوه کنترل و نظارت پرسنل در بخش استریلیزاسیون را با خود همراه دارد.

معمولاً چنین به نظر میرسد که  طراحی بیمارستان عاری از هرگونه خلاقیت بوده و بیشترین کمبودها در زمان نظم بخشیدن به پلان بیمارستان بروز مینماید. صفاتی(اکثراً به حق) چون یکنواختی یا استاندارد نثار طرح ما میشود و تنها دفاع این است که بگوئیم پاسخگویی به نیازهای عمل کردی ما رامجبور به ایجاد چنین طرحهائی نموده اند.

با وجود این، هنوز هم  راه  حل های ابتکاری،با توجه به احتراز از شبیه سازی و یا نادیده گرفتن  نیاز های عملکردی،وجود دارند ولی باید اذعان داشت که اصولاً یک طرح مبتکرانه متضمن مطالعه و تفکر میباشد.

دانلود فهرست رساله بيمارستان 100 تخت خوابی     

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله بيمارستان 100 تخت خوابی
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:136 صفحه
حجم فایل:10
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا