رساله معماریسایر بناها

مطالعات ساختمان شهرداری و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:1011

چکیده: 

همان طور که از نام پایان نامه نیز مشخص است فضای مورد طراحی یک فضای شهری است که این خود بهترین راهکار برای روند مطالعات و طراحی است.

برای شروع این فرآیند ابتدا شهر مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که فضایی که مورد بحث است یک فضای جمعی و مردمی است که در بطن شهر و برای مردم است، ویژگی هایی برای آن مطرح می شود که از آن جمله ضوابط فضاهای اداری، سالن های اجتماعات و نمادهای مردمی است که در مطالعات به آن پرداخته شده است.

رسالت و نقش یک معمار بوجود آوردن فضا و مکانی مناسب برای اهدافی خاص و از پیش تعیین شده
می باشد.

فضایی با عنوان “تالار و مجموعه ی فرهنگی – اجتماعی شهر نیشابور” در واقع مکانی است که سعی دارد برای فعالیتهای مردمی فضایی را به انها اختصاص دهد ، مکانی برای ملاقاتهای اجتماعی و در واقع ظرفی برای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی داوطلبانه و مردمی بوده که امکان دخالت بیشتر مردم در امور شهر را فراهم می آورد.

این مجموعه در واقع زیر مجموعه ای از نهادهای دولتی نیست و بطور مستقل و خود جوش توسط مردم اداره می شود، اما در جهت کمک به دولت و همکاری با آن در اداره امور شهر گام بر می دارد.

خاطر نشان می سازیم که این مجموعه تنها تالار و مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهر نخواهد بود، بلکه در هر محدوده و منطقه از شهر نمونه ای مشابه از لحاظ کاربری به وجود خواهد آمد و منطقه ای را پوشش خواهد داد. بدین سان در شهر چندین مرکز با هویت منحصر به خود با هدفی مشترک به فعالیت می پردازند.

دانلود فهرست مطالعات ساختمان شهرداری و شورای شهر  

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله ساختمان شهرداری و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل
قیمت 22 هزار تومان
فرمت فایل:wordوdwg
تعداد صفحات:113 صفحه
حجم فایل:7
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا