دانلود پایان نامه معماریدیپلماتیکرساله معماری

مطالعات سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)

 

کد محصول:205

چکیده:

ديپلماسي يكي از عوامل مهم نشان‌دهنده هويت يك حكومت است كه تاريخچه‌اي ديرين و به قدرت تاريخچة شهرها دارد.
بناهاي ديپلماتيك و خصوصاً سفارتخانه‌ها نمايندة يك كشور بيگانه در پايتخت يا در شهرهاي مهم كشور ميزبان هستند و زمين آن‌ها خاك كشور بيگانه محسوب مي‌شود و دولت‌ها در امور داخلي آن‌ها دخالت نمي‌كنند.
مهم‌ترين عامل در طراحي چنين فضايي تصويري است كه كشور مهمان مي‌خواهد در كشور ميزبان ارائه كندومهم‌ترين بناي ديپلماتيك سفارتخانه است که اين بخش از سفارت حفاظت شده و دسترسي به آن كنترل شده است.
بناي ديپلماتيك ديگر، كنسولگري است كه گاه در ساختمان سفارت و گاه مستقل است. كنسولگري‌ها كه به امور مراجعان بومي و هموطنان خود مي‌پردازند مراجعان بيشتري از سفارتخانه‌ها دارند.
خانة سفير در درجة اول محل سكونت و در درجة دوم محل برگزاري ضيافت‌هاي تشريفاتي و جلسات گردهمايي با ديگر سفرا، سياستمداران و شخصيت‌هاي برجستة هر دو كشور مهمان و ميزبان است.
در تالیف جدید که از قواعد زبان معماری ایرانی و تلفیق آن با زبان معماری بین المللی صورت گرفته است اجزا و عناصر نیز به مثابه واژگانی در آن بکار رفته است .
ايرانيها از قديم الايام به ساختن باغ‌ها و باغچه در حياطها و دور و بر بناها علاقة خاصي داشته‌اند. شايد خاطرة ميهن اصلي و خاستگاه قوم آريا منشا اين علاقه بوده است.
آنها باغچه‌هايي را كه در اطراف بنا مي‌ساختند (په اره دئسه) مي‌ناميدند، كه به معناي پيرامون دژ يا (ديس) بود، (ديس) يعني بنا و كسي را كه ديس مي‌ساخت (ديسا) يعني بنا مي‌خواندند.
((درنهایت باترکیبی از معماری ایرانی ورومی بعلاوه طرح باغ ایرانی وپارادایس ایتالیایی درکنارویژگی های معماری دوکشوربه ترکیب خوبی برای سفارت خواهییم رسید)).


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


——————————————————————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل کامل مطالعات سفارت خانه
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:۱۱۱ صفحه
حجم فایل:۷ مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————


رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) , پروپوزال سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) ،طراحی سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) ,مطالعات سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا), برنامه فیزیکی سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) ,دانلود سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) ،دانلود سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)،رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)، رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا) ، طراحی سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)، رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)،نمونه موردی سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا