رساله معماریکتابخانه

مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

کد محصول:1040

چکیده:

كودكان حساس ترين و تاثيرپذيرترين گروه سني جامعه را تشكيل ميدهند ودرحساس ترين ومهم ترين سال هاي زندگي شان يعني زماني كه پايه هاي رشد شخصيتي ،ذهني،جسمي واجتماعي آن ها شكل ميگيرد تا زماني كه وارد شهر ميشوند نيازمند اين هستند تا زندگي اجتماعي را در مقياس خود تجربه كنند واين امرمستلزم فراهم بودن فضايي كودكانه وصميمانه است.

فضايي به دور از هياهوي دنياي بزرگتر ،دنياي پراز شادي با رنگ هاي زيبا كه در آن كودك فرصت بيان افكار تازه وپرورش ورشد استعداد هايش را داشته باشد،فضايي كه زمينه مناسب براي خلاقيت كودكان فراهم آورد.

اگر می خواهیم برای کودکان کار مفیدی انجام دهیم باید برایشان مجموعۀ بزرگی از کتاب های سودمند فراهم آوریم. انجام این مقصود تنها به وسیلۀ ایجاد کتابخانه هایی با کتاب های خوب و با ارزش عملی است.

هدف کلی خدمات کتابخانه ایی برای کودکان، اینست که همۀ آنان از نخستین روزی که با کلمات و تصاویر آشنا می شوند تا هنگامی که خدمات عادی کتابخانه های بزرگسالان پاسخگوی نیازهایشان می گردد، به آسانی به کتاب دسترسی داشته باشند، بدانگونه که در حال و آینده حداکثر استفاده از آن را بکنند و در حالیکه در انتخاب آزادند، به هنگام لزوم از راهنمایی نیز برخوردار شوند.

کتابخانۀ کودک، باید پاسخگوی نیازهای همۀ کودکان سنین مختلف باشند: از کودکانی که هنوز فقط از کتابهای مصور لذت می برند تا آنانی که برای برآوردن نیازهای جدید خود در آستانۀ انتقال به قسمت های مخصوص بزرگسالان یا نوجوانان کتابخانه اند.

کودک به خدمات سهل الوصول تری نیازمند است. نباید ناچار شود راه دوری را که احتمالاً از کوچه های شلوغ شهر می گذرد، طی کند، باید بتواند نیازهای خود را در فاصلۀ کوتاهی به دست آورد.

کتابخانه باید برای اکثر کودکان مکانی دلپذیرتر و راحت تر از خانه یا مدرسه باشد. کودکان باید صرفنظر از ملاحظات دیگر صرفاً بخاطر لذتی که از حضور در کتابخانه می برند، به آنجا بیایند.

باید کوشش کنیم تا محیطی دلچسب، راحت و مناسب ایجاد کنیم.

کتابخانه باید برای اکثر کودکان مکانی دلپذیرتر و راحت تر از خانه یا مدرسه باشد. کودکان باید صرفنظر از ملاحظات دیگر صرفاً بخاطر لذتی که از حضور در کتابخانه می برند، به آنجا بیایند.

دانلود فهرست رساله طراحی کتابخانه کودکان

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات و رساله طراحی کتابخانه کودکان
قیمت 12 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:148 صفحه
حجم فایل:5
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا