انسان طبیعت معماریپاورپوینت های دروس معماریمعماری همساز با اقلیم

پاورپوینت مفاهیم معماری پایدار به همراه نمونه ها

کد:B140

همانگونه كه ميدانيم با انقلاب صنعتي و پيشرفتهاي فني- تكنولوژيكي در عرصه معماري، معماري بومي اقصي نقاط دنيا كه با توجه به طبيعت و محيط پيرامون خود شكل مي گرفت و همساز با اقليم سر بر م يافراشت به دست فراموشي سپرده شد.

معماري مدرن نيز كه زاده اين تحولات بود به طور كل بستر شكل گيري معماري را ناديده گرفت. پيشرفتهاي عظيم تكنولژي استخراج نفت و ساير ذخاير زيرزميني نيز استفاده هر چه بيشتر اين منابع تجديد ناپذير را فراهم آورد و لذا با وجود منابع سوختي فراواني كه در دسترس بود تامين نيازهاي گرمايشي به راحتي ميسر شد.

دهه 70 را مي توان دهه آگاهي يافتن از بحرانهاي زيست محيطي ناميد كه عكس العملهايي را در دنيا ايجاد نمود كه توسعه پايدار يكي از آنهاست. توسعه پايدار كه در دهه 70 مطرح گرديد حاصل شناخت عميق نسبت به محيط پيرامون بوده است. از آنجا كه برطبق آمار 50 درصد ذخائر سوختي در ساختمانها مصرف مي شود لذا جستجوي راه حل اساسي براي اين معضل بديهي م ينمود. نكته ديگر اينكه؛ علاوه بر توجه به طبيعت، توجه به انسان نيز در اهم موارد قرار گرفت. انسان مدرن كه در پس جوامع صنعتي به ابزار بدل شده است نقطه اصلي توجه توسعه پايدار مي باشد و مي توان گفت طراحي پايدار و توسعه پايدار بخاطر ابعاد انسا نمدارانه و انسان گرايانه ارزش و اعتباري خاص يافته اند.

b140

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت مفاهیم معماری پایدار به همراه نمونه ها
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات 32صفحه
حجم فایل5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 

دکمه بازگشت به بالا