دانلود پایان نامه معماریمسکونی

مطالعات شهرک مسکونی+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+شیت بندی+فایل3d

مطالعات شهرک مسکونی،نقشه های شهرک مسکونی

کد:303

چکیده:

مسکن يکي از دغدغه هاي انسان در همه مراحل حيات بشري بوده است. شکل گيري آن در دوران مختلف تاريخ از زماني که انسان در جنگل مي زيسته تا غارنشيني و ابزار سازي, بر اساس نياز هاي او چه فيزيکي و چه احساسي استوار بوده است.

نياز بشر به داشتن پناهگاه از ديدگاههاي مختلف, عامل شروع يا نقطه شروع امر ساختمان سازي به وسيله بشر تلقي شده است. اين که اين نيازچگونه در انسان به وجود آمده, موضوعي است که مکاتب مختلف فکري به نحوي به آن پاسخ داده اند. در بيشتر جوابها, انسان موجودي سرگردان در طبيعت بوده که وقتي غاري يا درختي را مي بيند به آن پناه مي برد و در اين جا است که به او الهام ساختن با الگويي مثل غار دست مي دهد.

نياز به پناهگاه, نياز مادي, معنوي و فطري است. اين نياز در درون هر انسان وجود دارد و اين خود محرکي است براي ساختن :  وخدا قرار داد براي شما از خانه هاي شما آرامشگاهي و قرار داد براي شما از پوست دامها خانه هايي که آسمان بر گيريد آنها را روز کوچيدن شما و روز ماندن شما و» … آيه 78 سوره نحل.

در مطالعه تاريخ مسکن در مي يابيم که بشر اجباراً خود و فضاي زندگيش را با شرايط اقليمي هم آهنگ و هم ساز کرده است. برخورد با طبيعت اطراف و چگونگي ساختن در آن, برخوردي است که هر انساني در نقاط مختلف کره زمين داشته وخواهد داشت. چکونگي برخورد با مسائل اقليمي, آب و هوا وغيره, چگونگي برخورد او با نا امنيها ي به وجود آمده از طرف انسانهاي ديگر, نمومه هايي از اين نوع بر خورد هستند و  راه حلهاي ارائه شده, نشان دهنده فايق شدن او به صورت کامل يا ناقص بر اين عوامل است.

دانلود فهرست مطالعات شهرک مسکونی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات شهرک مسکونی
قیمت 25 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:179 صفحه
حجم فایل:12
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی پایان نامه کتابخانه شهرک مسکونی +تصاویر سه بعدی کامل+شیت بندی +فایل 3d
قیمت:25 هزار تومان
فرمت فایل:,dwg,jpg
حجم فایل:32مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مطالعات شهرک مسکونی،نقشه های شهرک مسکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا