دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله هتل

رساله تفرجگاه و اقامتگاه ساحلی+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+شیت بندی+فایل 3MAX

رساله تفرجگاه و اقامتگاه ساحلی+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+شیت بندی+فایل 3MAX

کد:300

چکیده:

اساس این طرح ایجاد تفرجگاه ساحلی جهانگردی قشم است. ( ایجاد در واقع تلفیق کالبد گذشته با نیازهای عاجل و افزاینده امروز ماست که پاسخگوی آینده هم باشد.)

بدین منظور ابتدا تاریخچه و فلسفه وجودی مهمانسراهای جهانگردی بررسی شد سپس به وضعیت کنونی آنها پرداخته شد و پس از مطالعات انجام شده به یک تقسیم بندی رسیدیم بعد پیشنهادات و راهبردهایی برای گروهی که هتل ها قرار داشت ارائه شد و نتیجه گرفته شد که برای ایجاد منطقه جهانگردی با توجه به اینکه توجیه اقتصادی برای ساخت یک مجموعه منحصراً اقامتی وجود ندارد مخاطبین را هم مردم شهر و هم مسافران در نظر بگیریم و اساس کار جمع آوری عملکردهای مختلف مورد نیاز مردم شهر و سامان دهی آنها در کنار فضاهای اقامتی توریستی در قالب یک مجموعه کالبدی شد. این مجموعه چند عملکردی در عین هماهنگی و یگانگی بین اجرای ترکیبی از فعالیت ها و کارکردهایی با ویژگی های متفاوت است، بنابراین می توان یکی از ویژگی های آن را انعکاس این ترکیب در نظر بیننده دانست.

تنوع عملکردها علاوه بر پاسخگویی به نیاز شهر، باعث فعال بودن در ساعات زیادی از شبانه روز و مراجعین به آن در گروه های سنی و اجتماعی مختلف و از ویژگی های اساسی آن زندگی و تحرک افراد در فضاها و همچنین زمینه مناسبی برای حداکثر برخورد اجتماعی بین انسانها، سبب پویایی آن می شود که این پویایی در کنار شناساندن فرهنگ و هویت شهر و زمینه گرا بودن آن برای مسافر جذابیت ایجاد کرده و سبب جلب آن وو باقی ماندن بیشتر آن می شود.

دانلود فهرست مطالعات پایان نامه تفرجگاه و اقامتگاه ساحلی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات تفرجگاه و اقامتگاه ساحلی+نقشه های اتوکدی پایان نامه تفرجگاه و اقامتگاه ساحلی +تصاویر سه بعدی کامل+شیت بندی+فایل 3DMAX
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:104 صفحه
حجم فایل:68
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا