اسکچاپ(SketchUp)دانلود اسکچاپ

دانلود اسکچاپ 2021 کم حجم به همراه V-Ray مخصوص

دانلود اسکچاپ 2021 کم حجم به همراه V-Ray مخصوص

معرفی اسکچاپ sketchup 2021 

SketchUp Pro نرم افزاری قدرتمند می باشد که در زمینه طراحی های سه بعدی و دو بعدی به منظور تولید مدل های سه بعدی و دو بعدی ساختمان ، کارخانه ، صنعتی ، انواع قطعات و… می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند که تولید شده توسط بزرگترین کمپانی دنیای اینترنت و شرکت های گسترش دهنده ی نرم افزار یعنی  Google می باشد که به مخاطبان امکانات بسیار زیادی را در زمینه تولید محیط های سه بعدی ساختمانی ، کارخانه ای ، صنعتی ، انواع قطعات و… را می دهد. در این نرم افزار مخاطبان توانایی اقدام به تولید ، طراحی ، ایجاد تغییرهای پیچیده و ادیت مدل های سه بعدی و دو بعدی نمایند. همینطور از وامکانات دیگر این نرم افزار می توان گفت توانایی هایی نظیر تولید طرح های ۲ بعدی ، طرح های ۳ بعدی و ساخت طرح های هوشمند با امکان تولید وجه ها و زاوایای مختلف و … اشاره نمود.(لینک دانلود اسکچاپ sketchup 2021 به همراه V-Ray مخصوص در انتهای همین مطلب قرار داده شده است.)

Google SketchUp به طور حتم سریع ترین و قویترین در عین حال ساده ترین نرم افزار برای طراحی ، سه بعدی کردن ، دو بعدی سازی ساختمان و انواع مدل های مختلف تا به امروز است.امکانات ویژه این نرم افزار در زمینه تولید پرسپکتیوهای انسانی ، بصری و سادگی در تولید سایه های بسیار نزدیک به واقعیت و استایل های مختلف خود را به سرعت در دل دانشجویان معماری و شهرسازی همچنین در مهندسان مشاور برای ایجاد طرح های سه بعدی خود جا کرده است و توانسته برای ارائه مدل طراحی خود بسیار کارا باشد.از مهم ترین امکانات انحصاری Google SketchUp ورودی و خروجی گرفتن برای تمام نرم افزارهای طراحی و سه بعدی سازی معماری مانند اتوکد ، ۳دی مکس ، فتوشاپ ، و انواع نرم افزارهای سه بعدی  است.

ویژگی های نرم افزار SketchUp 2021 :

  • قابلیت ذخیره مناظر و ساخت انیمیشن ها
  • توانایی تبدیل از 2D به 3D
  • امکان استفاده از رنگ و متن و قرار دادن سایه
  • امکان تماشای داخل مدل ها
  • توانایی ارائه گزارش کلی
  • قرار دادن علامت تجاری بر روی مدل ها
  • قابلیت خروجی به صورت تصاویر برداری 2D
  • گرفتن خروجی با فرمت های گوناگون مانند TIFF ،JPEG ،PNG و …
  • خروجی مدل های 3D به CAD و دیگر فرمت های 3D
  • توانایی ساخت و نمایش اسناد طراحی چند صفحه ای
  • قابلیت مرتب کردن و تفسیر چندین تصویر در یک صفحه
  • امکان ساخت عناصر و سمبول ها برای نمایش تنظیم ابزار گرافیک های برداری 2D
  • قابلیت ساخت، سند سازی و نمایش طرح های شما
  • امکان جستجو از انبار 3D
  • قابلیت وارد کردن DXF ،DWG ،3D
  • قرار دادن مدل های خود در گوگل مپ
  • توانایی وارد کردن تصاویر
  • امکان مدل سازی بسیار سریع
  • امکان اضافه کردن اطلاعات به طرح هایتان

قابلیت های کلیدی پلاگین V-Ray for SketchUp:

V-Ray یکی از محبوب ترین افزونه های رندرینگ سه بعدی است و هنگامی که به عنوان پلاگین بر روی SketchUp نصب می شود، برای طراحان آن، قابلیت هایی نظیر رندریگ سریعتر، ابزارهای نورپردازی بهتر، توانایی تجسم بخشی صحنه های پیچیده تر، رندرینگ محیطی (environment)، نزدیک تر بودن رندرینگ ها به واقعیت و افزایش کیفیت رندرینگ، بالا بردن امکانات در انیمشن و انجام رندرهای همزمان را فراهم می کند.پلاگین V-Ray از جمله قدرتمندترین موتورهای رندرگیری در نرم افزارهای طراحی و مدل سازی سه بعدی (۳D) محسوب می شود. این موتور رندرینگ فوق العاده کمک می کند تا از مدل های طراحی شده بتوان به طبیعی ترین شکل ممکن خروجی گرفت. وی ری (VRay) به طور خاص برای نرم افزارهای مختلفی مثل اسکچاپ، ۳dmax (تری دی مکس)، Revit (رویت)، Maya (مایا)، Rihno (راینو) و … عرضه می شود.در حال حاضر، آخرین نسخه ارائه شده از ویری، ویری نکست (V-Ray Next) نام دارد که گاها از آن به نام ویری ۴ برای اسکچاپ نیز نام می برند. .

رندرگیری تعاملی (Interactive Rendering)

CPU، GPU و رندرگیری ترکیبی

نویزگیر ویری (V-RAY DENOISER)

قابلیت V-Ray Cloud

قابلیت V-RAY SWARM

المان های رندر مختلف

رابط کاربردی هوشمند

مدیریت فایل یکپارچه

کد رنگ های ساده و قدرتمند

فریم بافر (Frame Buffer)

نورهای دقیق

نورهای آداپتیو

شبیه سازی واقع گرایانه نور روز

نورپردازی سراسری (Global Illumination)

نور مِش (Mesh Light)

دوربین شبیه به دنیای واقعی

واقعیت مجازی (Virtual Reality)

افکت لنز تعاملی

بیش از ۵۰۰ متریال آماده ویری

نمایش متریال در ویوپورت

واقعی کردن صحنه ها با تکسچر مپ ها (Texture Maps)

بیش از ۶۵۰ متریال آماده در VRSCANS

مه محیطی

پرسپکتیو Aerial

متریال های حجمی

صحنه های پروکسی

آبجکت های پروکسی

و …

راهنمای نصب SketchUp 2021

1-نرم افزار را نصب کنید.

2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.

3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:

– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.

– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

راهنمای نصب (V-Ray Next v5.00.02 for SketchUp 2016-2021 x64)

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

توجه:این نسخه از V-Ray قابلیت نصب بر روی نسخه های 2016 تا 2021 را دارا می باشد.

لینک های دانلود

دانلود اسکچاپ 2021- 453 مگابایت

دانلود وی ری نسخه 4 برای اسکچاپ 2016 تا 2020-حجم 463 مگابایت

دانلود وی ری نسخه 5 برای اسکچاپ 2021-حجم 644 مگابایت

رمز:www.p30download.com


 

دکمه بازگشت به بالا