تجاریدانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله کانون پرورش خلاقیت کودکان +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول:399

مراکز خرید و مجتمع های تجاری از جمله پرجاذبه ترین نقاط شهر محسوب می شوند و مکان هایی هستند که معمولا در بیشتر ساعات شبانه روز مشغول فعالیت اند.شکل گیری مراکز تجاری در شهرها همواره با روند و تئسعه شهری هماهنگ بوده است. در گذشته مجتمع های تجاری با فرم و اشکالی که امروزه دیده می شود وجود نداشته و ملیه خدمات تجاری در قالب بازار به شهروندان ارائه می شده است. آنچه مراکز خرید، پاساژها و اماکن تجاری جدید بازارها متمایز می کند، نبود فضاها و مکان هایی غیر تجاری در این مراکز است به این معنی که مراکز تجاری صرفا عرصه تبادل اقتصادی نیستند بلمه عرصه تعامل اجتماعی نیز هستند. مطالعات جامعه شتاسی و روانشناسی بسیاری در کشورهای توسعه یافته نشان می دهد که مراجعه کنندگان اساسا برا ی خرید کردن به این گونه مراکز مراجعه نمی کنند و انگیزه ها و اهداف متفاوتی برای استفاده از چنین فضاهایی برای مراجعه کنندگان وجود دارد. با گذشت زمان مراکز تجاری با کاربری های دیگر تلیفق گشته و مراکز تجاری و تفریحی و فرهنگی را به وجود آورده اند. در این فضاها با توجه به تنوع فعالیت هایی که در آن شکل می گیرد به واژه خرید دیگر به عنوان فعلی برای رفع نیاز نگریسته نمی شود بلکه خرید به صورت یکی از اجزای تفریح و گذراندن فراغت تبدیل شده است. آنچه در بقا و موفقیت مجتمع های تجاری اهمیت یافته است، نه کالبد و فرم و حتی مکانیابی ، بلکه ترکییب فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در محیط خرید برای قشرها و افراد مختلف جامعه و ایجاد یک فضای شهری مطلوب است.مجتمع های تجاری چند منظوره ای که در آن ها می توان علاوه بر خرید، ساعاتی را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و بازی کودکان(گیم نت،کافی شاپ، فورت کورت، سالن های سینما) گذراند. اندیشه تاسیس یک مرکز تجاری در یک مجموعه ضهری باز تابی از رشد فیزیکی و اجتماعی آن می باشد.مراکز خرید نسبت به مغازه های انفرادی به علت تمرکز کالاه های گوناگون و مقایسه سریع آن ها توسط خریداران و همچنین به علت وجود امکانات رفاهی _خدماتی مزایای فراوانی دارند.جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در خرید و نیز کاهش آثار سوء زیست محیطی ،اقتصادی، ترافیکی و اجتماعی حاصل پراکنندگی مغازه های انفرادی از جمله مزایای این گونه مراکز خرید است که در نهایت، باعث جذب خریداران به این گونه مراکز و اماکن و رونق اقتصادی آنها می گردد. هدف این رساله طراحی مجتمع تجاری چند منظوره با کاربری های تکمیلی تجاری تفریحی و فرهنگی، ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا، دریافت خدمات، تفریح و تفرج و ارتباط انسانی با یکدیگر است

واژگان کلیدی:رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ،پایان نامه مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی

————————————————————————————————————————————————————————————————–

نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

———————————————————————————————————————————————————————————–

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

نام محصول: رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی

فرمت فایل:word

تعداد صفحات:130صفحه

حجم فایل:10مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانک


مشخصات محصول:

نام محصول:نقشه های مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی +تصاویر سه بعدی کامل

فرمت فایل:,dwg,jpg

حجم فایل:28مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

—————————————————————————————————————————————————————————————————————


رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی , پروپوزال مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ، مطالعات مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی , برنامه فیزیکی مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ,دانلود مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ، رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ، طراحی مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی ،رساله مجتمع تجاری چند منظوره با رویکرد تعاملات اجتماعی

دکمه بازگشت به بالا