پکیج های آموزشی معماری

دانلود پکیج کامل اطلس معماری

پکیج جامع اطلس معماری

مجموعه ای کامل از اطلس معماری فایدون

مجموعه ای نفیس از پروژه های معماری سرتاسر جهان در یک پکیج ویژه برای شما معماران، طراحان و دانشجویان فراهم گردیده است.

چرا داشتن یک اطلس جامع برای هر معماری مهم است؟؟!

1-از مهم ترین مسائل برای دانشجویان و مهندسان گرایش معماری، داشتن یک منبع مناسب برای دیدن پروژه های مطرح دنیاست، از پلان ها، نماها، برش تا متریال و دیتیل های اجرایی هر پروژه…چرا که هر معماری برای خلق کردن، احتیاج به دیدن و  هرچه بیشتر دیدن آثار خوب و ارزشمند داره، تا بتواند برای طراحی کردن، ایده بگیرد.

2-در حال حاضر تعدد کارهای معماری انقدر زیاد و پراکنده است که دیدن و یافتن یک پروژه شاخص به آسونی امکان پذیر نیست. پروژه ای که از فیلتر اساتید مطرح هم عبور کرده باشد. نقش اطلس جامع معماری در اینجا مطرح می شود، اطلسی جامع که تشکیل شده از 3 منبع متفاوت در چندین سال مختلف است.

از طرفی حجیم بودن این کتب ارزشمند و همچنین هزینه ای چاپ این نوع کتاب ها به خصوص کتب خارجی، باعث محروم موندن از منابع جامع و پیوسته برای دانشجویان و معماران گردیده است.

3-در حال حاضر معروف ترین منبع در دنیا، اطلس معماری فایدون است که متاسفانه به دلیل افزایش نرخ دلار، این کتاب دیگر در ایران چاپ نمی شود و اگر چاپ هم بشود، پرداخت هزینه 200 دلاری آن، که چیزی در حدود 4 میلیون تومان می شود، برای هرکسی مقدور نخواهد بود.

4-داشتن یک کتابخانه و آرشیو از برترین آثار معماری از واجبات هر معمار است. در واقع خوراک ذهن یک معمار برای طراحی هرچه بهتر از همین آرشیو ها تامین می شود.

در اینجا با اطمینان به شما می گویم که سنگین ترین و جامع ترین کتاب معماری در کل دنیا، کتاب اطلس معماری فایدون است. ما با تهیه آرشیوی کامل از این کتاب و دیگر کتب در کنار فهرستی موضوعی کار رو برای شما آسون کرده ایم.

5-در کنار اطلس جامع معماری فایدون، اطلس معماری جهان هم گرده آوری شده است، که با معرفی ۲۵۰ پروژه تصویری دقیق و جامع از بهترین پروژه های معماری در بیش از ۵۰ کشور جهان، در بخش های متفاوت از جمله تجاری، بیمارستانی، آموزشی، شرکتی، اقامتی، هتل، حمل و نقل، تفریحی و معماری طبقه بندی شده است تا این پکیج رو برای شما کامل تر و کاربردی تر کند.

6-با دیدن این کتب، می توانیم بهتون اطمینان بدیم که حجم و فرم و طرحی نخواهد بود که برای شما غریب بماند، الهام بخش هر طراحی در دنیا با جهانی شدن سبک های معماری قطعا چنین منابعی هستند.

امیدواریم که این پکیج ویژه مثل سایر مجموعه های ما، الهام بخش شما و سبب پیشرفت سطح طراحان، معماران، دانشجویان و علاقه مندان به رشته معماری گردد.

نام محصول: پکیج جامع اطلس معماری (شامل عکس و فایل پی دی اف کتب اطلس معماری فایدون+ اطلس معماری جهان+ مجموعه ای نفیس از برترین عکس های هنر معماری+ فهرست موضوعی تمامی منابع)

فرمت فایل ها: PDF، GPJ

حجم فایل: 5گیگ

*ارزش واقعی دلاری این مجموعه حدود 250 دلار است.

پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 425000 تومان

(در صورتی که رمز پویا ندارید با شماره پشتیبانی 09100894906 تماس بگیرید تا شماره کارت رو دریافت کنید و ما فایل ها رو براتون ارسال کنیم.)

برای آمادگی در کنکور 1400 ارشد معماری همراه شما هستیم.

دکمه بازگشت به بالا