اخبار معماری ایران و جهانتازه های معماری جهان

طراحی داخلی کافی شاپ پانو در شهر اشتوتگارت آلمان

طراحی داخلی کافی شاپ پانو در شهر اشتوتگارت آلمان

گروه معماری DIA اولین شعبه  کافه پانو در مرکز خرید گربر در شهر اشتوتگارت احداث کرده است.

کافه، خریداران را برای لذت بردن از محصولات خانگی از مزارع ارگانیک و محلی در یک محیط دنج دعوت می کند. بازدیدکنندگان فضای گرم و آرام را تجربه می کنند و به اتاق نشیمن دعوت می شوند مانند مهمانانی که از دوستان خوبی می خواهند.

المان فوق العاده ای از سقف که از ورودی به قسمت عقب باز می شود، منجر به  ورود به یک اتاق 225 متر مربعی می شود. استفاده از متریال با کیفیت بالا، از جمله چوب بلوز، چرم دست ساز واقعی و سنگ های ایتالیایی، ارزش هاییی مانند سنت، صداقت و کیفیت را نشان می دهد. به این ترتیب، برند تجاری PANO را می توان به شیوه بهتری درک کرد.

میز از جنس چوب بلوط که طول آن بیش از 5 متر و عرض 1.15 متر است، ویژگی مشخصی از اتاق است که توسط یک قفسه کتاب قابل توجه با ارتفاع بیش از 5 مترکامل شده است. در بخش دیگر قسمت ناهارخوری با حدود تقریبی 92 صندلی تنظیم می نماید. که مشخصه اصلی آن این است که منحصرا محصولات متنوعی در آن ارائه شده است.

 در اینجا طیف گسترده ای از تنوع محل صندلی ها  ارائه  می شود که بر اساس نیازهای شما برای صرف یک میان وعده و گوت/و با دوستان و نوشیدن یک فنجان قهوه در محیطی دنج و صمیمی را ارائه می دهد. و دکوراسیون داخلی فرصت ایده آل برای لذت بردن از تعطیلات روزانه خود را به طور کامل به شما ارائه می دهد.

منبع:تحریریه معماری گروه بانک آرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا