انسان طبیعت معماریپاورپوینت های دروس معماری

پاورپوینت آکوستیک در معماری

آرامش محیط یکی از اساسی ترین نکات در تعیین محل بنا می باشد حتی در نقاطیکه زمستانهای سرد و بلند دارند باز هم در سال چند ماه اجباراً پنجره اتقاهها باید باز شود بنابر این سر و صدای محیط باید بعنوان یک مسئله اساسی مورد بررسی قرار بگیرد.

فقط در بناهائی که مجهز به سیستم (ارگاندیشنینگ) می باشد و در زمستان و تابستان که دما و رطوبت اطاقها تنظیم می گردد می­توان از نفوذ صدای آزار دهنده محیط پیش گیری کرد.

بدیهی است که رد طرحهای شهرسازی می بایست توجه کافی به آرامش مناطق مسکونی شود و سعی گردد که اینگونه مناطق فاصله کافی نسبت به فرودگاهها و نواحی صنعتی داشته باشند. و نیز باید سعی کرد که منازل مسکونی دور از خیابانهای اصلی قرار گیرند همچنین تأثیر عمده جهت ساختمان را در تضعیف غوغای محیط نبایستی از نظر دور داشت که در صورت انتخاب جهت صحیح برای ساختمان و نیز انتخاب محل مناسب برای اطاقهای خواب از نظر پیش گیری از سر و صدا بسیار مهم می باشد.

در ساختمانهای بلند فقط در آپارتمانهای فوقانی ساختمانهای دور از خیابان اصلی می توان از سر و صدای خیابان برحذر بود کف سازی خیابان نیز در صدای ایجاد شده موثر است (مثلاً سنگفرش به مراتب بیش از آسفالت سر و صدا ایجاد می نماید).

در این پروژه به نقش اکوستیک در معماری می پردازیم،این پروژه در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت آکوستیک در معماری
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات30 صفحه
حجم فایل:1مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا