انسان طبیعت معماریپاورپوینت های دروس معماریتنظیم شرایط محیطیمعماری همساز با اقلیم

پاورپوینت نمونه معماری پایدار؛ برج هرست

کد:B120

برج هرست (Hearst Tower)، نخستین ساختمان اداریِ بلند مرتبه ی “سبز” در نیویورک که معماری پایدار در آن رعایت شده است. این پروژه در واقع موقعیت بسیار استثنایی برای یک آرشیتکت انگلیسی به نام “نورمن فاستر” بود که همواره به عنوان ارائه دهنده طرح های مدرن شهرت داشته است . همزمانی این پروژه با پروژه اصلی بسیار جالب بود چرا که قرار براین گردید که ساختمان دیگری به ارتفاع سي و شش طبقه بر روی سقف آسمان خراش اصلی که همانا برج هرست می باشد و در سال 1928 ساخته شده بود بنا شود.

راه حل آقای فاستر از این قرار بود که نمایی بتونی ساختمان اصلی دچار هیچگونه تغییری نشود ولی بخش میانی و هسته مرکزی ساختمان را به گونه ای بتراشد که یک کانال یا پاساژ کاملا پهناوری ایجاد شود و به دنبال آن با استفاده از ستون های کاملا بزرگ بتونی و فلزی برج جدید را در آن ایجاد کند.
برج هرست که بدین ترتیب به وجود می آمد دارای 9 طبقه بود که پنجره های آن که هر یک حدود 10 متر ارتفاع داشت و حالتی از آبشار که همین ویژگی آن را از سایر ساختمان ها و آسمانخراش های نیویورک متفاوت نموده بود . به اعتقاد آقای فاستر این ایده عبارت از خلق یک اتاق نشیمن در فضای درون شهری بود . شاسی و سازه اصلی برج که از اتصال چند مثلث به دست آمده و ترکیب مهندسی چند ضلعی به خود گرفته ضمن اینکه از استحکام و پایداری خوبی برخوردار بود طراحی خاص آن را باعث می گردد که نسبت به سازه های فلزی معمولی 20 درصد فولاد کمتر در آن استفاده شود که خود صرفه جویی قابل توجهی است .


b120

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت نمونه معماری پایدار؛ برج هرست
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات 45صفحه
حجم فایل7 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا