پاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان فرهنگسرا

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی ولفسبورگ آلمان،اثر زها حدید،به همراه پلان ها و تصاویر کامل

کد:454

پروژه عبارت از یک مجموعه چند منظوره برای فعالیت های فرهنگی متنوع در شهر صنعتی ولفسبورگ است. این مرکز شامل کتابخانه عمومی شهر، خانه ای با درهای باز، انستیتوی آموزش بزرگسالان و مرکزی برای فعالیت های سرگرم کننده و پرکننده اوقات فراغت عموم می باشد. سایت پروژه مذکور از طرفی به میدان تالار شهر و از طرف دیگر به یک پارک عمومی محدود می گردد.

مجموعه دارای دو ورودی می باشد. دسترسی کتابخانه، تالارهای سخنرانی و هال چند منظوره از طریق ورودی اصلی که در سمت میدان تالار شهر قرار دارد صورت می گیرد. ورودی فرعی که در سمت پارک قرار دارد، به بخش اداری، کتابخانه کودکان و مرکز جوانان منتهی می شود.در کنار خیابان اصلی، مغازه ها و دفاتر کار، در سمت میدان تالار شهر، ورودی اصلی و تالارهای سخنرانی و در سمت پارک که از نظر صوتی آرام تر است، کتابخانه قرار گرفته است. این نحوه چیدمان، فضایی آرام و ساکت را در مرکز مجموعه پدیدی آورده است که از آن به عنوان هال چند منظوره در طبقه همکف و حیاط مرکزی روباز چند منظوره در طبقه بالا استفاده می شود.

454

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی ولفسبورگ آلمان،اثر زها حدید،به همراه پلان ها و تصاویر کامل

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات:40 صفحه

حجم فایل:5مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی ولفسبورگ آلمان،اثر زها حدید،به همراه پلان ها و تصاویر کامل،تحلیل نمونه موردی فرهنگسرا،دانلود رایگان پلان فرهنگسرا ،نمونه خارجی فرهنگسرا،نقشه اتوکدی فرهنگسرای خارجی،نمونه خارجی فرهنگسرا،نقشه فرهنگسرای خارجی ،دانلود رایگان فرهنگسرا،مطالعات رایگان فرهنگسرا،پلان فرهنگسرای خارجی،پلان نمونه فرهنگسرای داخلی،تحلیل فرهنگسرای  داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا