دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله هتل

رساله مجتمع بین المللی اقامتی وتوریستی+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+پوسترها+پاورپوینت ارائه

رساله مجتمع بین المللی اقامتی وتوریستی+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+پوسترها+پاورپوینت ارائه

کد:291

چکیده:

نیک می دانیم توریسم و گردشگری راهی برای بالا بردن سطح فرهنگ عمومی، ایجاد صلح و تفاهم و دوستی در سطح بین المللی و راهی برای گفتگوی تمدن ها و فرهنگ هاست. جهانگردی علاوه بر آن که اثر مهمی بر روح و فرهنگ مسافران و مردم مناطق و کشورهای مسافرپذیر دارد، بر اقتصاد جهانی نیز تاثیر می گذارد و با انتقال ثروت از بخش غنی و ثروتمند جهان به کشورهای فقیر و تولید مشاغل گوناگون، شکوفایی و توسعه کشورها را موجب می گردد .

توسعه جهانگردی حفظ میراث فرهنگی جامعه میزبان را در پی دارد چراکه الگوهای فرهنگی موسیقی، رقص، نمایش، مدلهای لباس، هنرها و صنایع دستز، مراسم، شیوه زندگی، رفتارها و برخوردها، فعالیتهای سنتی اقتصادی و سبک های معماری نیز جاذبه هایی مهم برای جهانگردانند.در بعضی مناطق، جهانگردی می تواند نیروی محرکه ای برای احیای الگوهای فرهنگی باشد که ممکن است به مرور زمان به کنار نهاده شوند و توسعه جهانگردی حفظ و نگهداری این الگوها کمک می کند.

از طرف دیگر،جهانگردی یکی از مؤثرترین و کاراترین روش های موجود برای از بین بردن خستگی جسمی و روحی ناشی از زندگی ماشینی در شهرها ، مشاهده تمدن های گذشته، آشنایی با فرهنگ ها و باورهای گوناگون جوامع دیگر و در یک جمله خداشناسی و کسب معرفت از طریق شناخت مردم و رسیدن به درک عظمت و قدرت شگرف آفرینش خالق هستی، می باشد.

امروزه فعالیت های گردشگری به عنوان بخش چهارم فعالیت های انسان پس از کشاورزی و صنعت و خدمات محسوب می گردد و کارشناسان پیش بینی می کنند در سال 2020 میلادی به عنوان سود آورترین صنعت جهان درآید. به طوری که از آن به عنوان صادرات نامرئی نام می برند.

تحول اساسی در گردشگری را می توان با انقلاب صنعتی شناخت که تحول شگرفی در زندگی و به خصوص حمل و نقل به وجود آورد..  گردشگری یا صنعت گردشگری فعالیتی قدرتمند و حرفه ای بزرگ در سطح جهان محسوب می شود، یک تحول که ابتدا قبل از نفت و هم ردیف نفت و سپس بالاتر از آن قرار گرفته است. ایران از لحاظ جاذبه های گردشگری جزء ده کشور اول پرجاذبه گردشگری در جهان است. بر اساس اعلام یونسکو از لحاظ تنوع زیستی و تنوع جاذبه های طبیعی رتبه پنجم جهان را دارا است. ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات هرگز جایگاه خود را در عرصه بین المللی گردشگری نیافته است.

مطالب ذکر شده ضرورت برنامه ریزی توریسم با تاکید بر توسعه پایدار  را توجیه می سازد.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه مجتمع بین المللی اقامتی و توریستی به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات مجتمع بین المللی اقامتی و توریستی+نقشه های اتوکدی پایان نامه مجتمع بین المللی اقامتی توریستی+تصاویر سه بعدی داخلی و خارجی +پوسترها+پاورپوینت ارائه
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:105 صفحه
حجم فایل:65
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا