دانلود پایان نامه معماریسایر بناها

مرکز نجوم+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی کامل+تصاویر سه بعدی کامل+پاورپوینت ارائه+شیت بندی

کد:۲۹8

چکیده:

با نگاهي به گذشته کشور عزيزمان  ايران، به اين نکته مي رسيم که تاهمين چند قرن پيش ايران، يکي از چند مرکز مهم توليد علم، در جهان بوده است.
نجوم از جمله علومي بوده است که از همان آغاز تمدن شهرنشيني ايران يعني تمدنهاي پيش از دو هزار قبل از ميلاد منجمله عيلام و ساير تمدنهاي اطراف آن نضج يافته است.
در اين مدت طولاني تا اين زمان همواره ايرانيان بنابر دلايلي مختلفي که در ادامه خواهد آمد توجه ويژه اي به علم نجوم داشته اند. که مرکز تحقیقات مراغه در واقع نمونه  مهم آن است.
براي پي بردن به اهميت مرکز علمي مرکز تحقیقات  مراغه همين بس که بدانيم پايه گذاري مرکز تحقیقات مراغه به گونه يک بنياد عظيم پژوهشي و آموزشي از قرن هفتم هجري و نقش مهم آن  در گرد آوردن  گروهي بزرگ از دانشمندان و دانش پژوهان و دانشجويان از يک سوو تمرکز دادن کتابها و مدارک و اسناد علمي معتبر در آن و فراهم ساختن موجبات پژوهش در جوي آرام و بهره مند از تمامي امکانات لازم و بالاخره عرضه ساختن بررسيها و کشفيات اين بنياد علمي در جهان آن روز موجبات آن فر اهم ساخت تا شهرت اين مرکز علمي به بيشتر سرزمينها بپيچد و توجه بسياري از سرزمين ها را به خود جلب نمايد تا جائيکه بيشتر حکمرانان و محققان آرزو مي کردند تا بتوانند نظير  چنين چيزي مرکزي را در سرزمين خويش بر پا سازند.
با عنايت به ضرورت معرفي اين گذشته پر بار به نسل جوان امروزي تشويق و ترغيب آنان به ادامه راه گذشتگان، ونيز ايجاد مرکزي براي و رصد اجرام آسماني، تحقيق و پژوهش، برگزاري همايش ها و کنفرانسهاي علمي و پژوهشي و ايجاد يک مرکز مطالعات نجوم ضروري مي نمايد.

دانلود فهرست مطالعات پایان نامه مرکز نجوم

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات مرکز نجوم
قیمت 15 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:229 صفحه
حجم فایل:8
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی پایان نامه مرکز نجوم +تصاویر سه بعدی کامل+پاورپوینت ارائه+شیت بندی
قیمت:25 هزار تومان
فرمت فایل:dwg,jpg
حجم فایل:32مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا