دانلود پایان نامه معماریفرهنگی

مطالعات پردیس هنری+مطالعات،نقشه ها+پوستر+پاورپوینت

 

کد محصول:217

چکیده:

همه ما تا کنون با بناهای متعددی از قبیل مکان های هنری،آموزشی، فرهنگی، تفریحی، تجاری، اداری، مسکونی، درمانی و … سر و کار داشته ایم. در این پروژه سعی بر آن است که به طراحی جامع و کاربردی یک بنا به منظور آموزش و نمایش هنرهای مختلف بپردازیم.

موضوع طراحی این پروژه پردیس هنری می باشد که مجموعه ایی کامل به منظور ارائه خدمات هنری نمایشی و هنری آموزشی درنظر گرفته شده است.

طرح مورد نظر سعی دارد فضایی برای گذران اوقات فراغت برای اقشار و سنین مختلف با شرایط  اقتصادی و اجتماعی متفاوت به منظور اعتلای هنر و فرهنگ این مرز و بوم، و همچنین تعمق در آداب معاشرت و تقویت روحیه اجتماعی ایجاد کند. هدف طرح نیز تولید آثار فاخر هنری، کشف استعدادهای برتر هنری و فرهنگی، ایجاد زمینه ایی برای ارائه و نمایش این آثار و رشد و تعالی علمی و پژوهشی هنرمندان می باشد.

قبل از شروع طراحی هر اثر معماری، علاوه بر مطالعات اولیه طرح مانند:تحلیل و بررسی سایت از جنبه های مختلف دسترسی، اقلیمی و… باید شناخت کافی و اطلاعات لازم از موضوع طرح کسب کنیم.نوع کاربری، فعالیت هایی که در آن انجام می شود و ارتباطات فضایی خاصی که بین بخش ها لازم است، باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.یک طرح زمانی موفق است که علاوه بر رعایت یک سری ضوابط، شرایط روحی وروانی و فیزیکی استفاده کنندگان را نیز مدنظر داشته باشد و بتواند نیاز های عملکردی، فضایی و روانی استفاده کنندگان را برطرف نماید.

در این طرح از روش تحقیق نمونه موردی استفاده شده که شامل بررسی نمونه های داخلی و خارجی می باشد و همچنین  روشهای گرد آوری اطلاعات مورد استفاده : بررسی کتابخانه ای و اسنادی که شامل بررسی منابع و ماخذ موجود و بررسی نظرات صاحب نظران و کاربران در رابطه با نمونه های ساخته شده در داخل وخارج می باشد. مشاهده میدانی (observation) که شامل مشاهده عینی فرهنگسرای نیاوران و حوزه هنری و بررسی مجموعه های فرهنگی هنری موجود از لحاظ روش ساخت، ارتباط فضاها ، مصالح بکار رفته در اقلیم مورد نظر ، بررسی سایت و عملکرد مجموعه به عنوان یک کل می باشد.

توجه به نیاز های استفاده کنندگانو شرایط روحی-روانی آنان بسیار مهم است و معمار چون خالق فضاهای مورد نیاز انسان است باید به نیاز ها، شرایط، اهداف و خواسته های استفاده کنندگان توجه کند و با توجه به این نیازها طراحی خود را لحاظ کند.

محور اصلی بحث این پایان نامه احداث پردیس هنری است لذا در این بحث از ایجاد فضایی مطلوب که از نظر فرم و عملکرد در تعامل کامل با فرهتگ و هنر ایرانی باشد، سخن به میان می آید


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


————————————————————————————————————————————————————————————————————–

نام محصول:فایل کامل مطالعات پردیس هنری
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:180 صفحه
حجم فایل:4 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————–

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های پردیس هنری+پوستر(شیت بندی)+رندرهای داخلی و خارجی+پاور پوینت ارائه
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwg وjpgوpower point  (قابل ویرایش)
حجم فایل:13 مگابایتقابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی



رساله  پردیس هنری, پروپوزال  پردیس هنری ،طراحی پردیس هنری,مطالعات پردیس هنری , برنامه فیزیکی پردیس هنری ,دانلود  پردیس هنری ،دانلود  پردیس هنری ،رساله پردیس هنری ، رساله  پردیس هنری ، طراحی  پردیس هنری ، رساله  پردیس هنری ،نمونه موردی پردیس هنری،پایان نامه پردیس هنری

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا