دانلود پایان نامه معماریفرهنگی

مطالعات فرهنگسرای موسیقی+مطالعات،نقشه ها+پوستر+پاورپوینت

 

کد محصول:212

چکیده:

بشر ، در طول تاريخ ، همواره به تلاشهاي گوناگوني دست زده تا باورها و آرمانهاي انساني خويش را در قالب اشكال مختلف بيان و به ديگران منتقل كند بي ترديد تاكنون اهميت هيچ يك از اين تلاشها به اندازه هنر ، در نمايان ساختن جوهر پندار و انديشه ي انسان در طول تاريخ فرهنگ و تمدن بشر گويا و ارزشمند نبوده همه هنرها به طور عرضي با همديگر ارتباط دارند، چراکه منشا همه آنها تجلي زيبايي است. اين زيبايي در معماري و مجسمه سازي به شکل نسبت هاي طول و عرض و ارتفاع اتفاق مي افتد. در يک چهره، تناسبات هستند که زيبايي مي آفرينند. گاهي هم تناسبات رنگ ها باعث ايجاد زيبايي مي شوند که در آنجا هم مجموعه فرکانس هاي نوري، تناسبات دلپذيري را به وجود مي آورند. در موسيقي هم نسبت هاي صوتي به زيبايي منجر مي شوند؛ نسبت هايي که به تناسب مي رسند. تناسب گاهي در وجه ديداري است و گاهي در وجه شنيداري. در مورد بويايي و بساوايي هم چيزهايي ذکر مي شود.
فرهنگسرای موسیقی ساختمانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه ها و هنرهای گوناگون فراهم می گردد.فرهنگسراها بر پایه شیوه فعالیت به یکی از محورهای سه گانه شخصیت (کمیتی)،محتوا(درونمایه)و نهاد می پردازد.در این میان موضوع طرح، فرهنگسرای موسیقی می باشد که جزء فرهنگسراهای محتوا محور است. فضاهای تشکیل دهنده مجموعه ی موردنظر را می توان به سه حوزه آموزشی، فرهنگی و خدماتی، تفریحی و سالن کنسرت تقسیم کرد. که در آن علاوه بر برگزاری کنسرت‌ها، سازماندهی به امر آموزش و در نهایت ایجاد یک مرکز و موزه موسیقی برای آشنایی با وسایل موسیقی نیز از اهداف پروژه بوده است.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.



نام محصول:فایل کامل مطالعات فرهنگ سرای موسیقی
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word  (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:243 صفحه
حجم فایل:14 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

—————————————————————————————————————————————————————————–
نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های فرهنگ سرای موسیقی+پوستر(شیت بندی)+رندرهای داخلی و خارجی+پاور پوینت ارائه
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwg وjpgوpower point  (قابل ویرایش)
حجم فایل:27 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی



رساله فرهنگ سرای موسیقی , پروپوزال فرهنگ سرای موسیقی ،طراحی فرهنگ سرای موسیقی ,مطالعات فرهنگ سرای موسیقی , برنامه فیزیکیفرهنگ سرای موسیقی ,دانلود فرهنگ سرای موسیقی ،دانلود فرهنگ سرای موسیقی،رساله فرهنگ سرای موسیقی، رساله فرهنگ سرای موسیقی ، طراحی فرهنگ سرای موسیقی ، رساله فرهنگ سرای موسیقی ،نمونه فرهنگ سرای موسیقی،پایان نامه فرهنگ سرای موسیقی،

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا