انجام پروژه های دانشجویی معماری

انجام پروژه های دانشجویی معماری

کمبود وقت همیشه یکی از دغدغه های دانشجویان معماری در زمان تحویل پروژه های طرح و همچنین پایان نامه های معماری است،چرا که کار با نرم افزارهای گرافیکی و سه بعدی معمولا سخت و وقت گیر هست و در صورت نداشتن تخصص و مهارت کافی زحمت یک یک ترم دانشجو ممکن است به باد رود!!! و در پایان ترم معمولا نتیجه کار و عملکرد دانشجو در ارائه نهایی او خلاصه می شود.

از این رو گروه معماری بانک ارک با بیش از 10 سال تجربه در انجام پروژه های مختلف با موضوعات گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت انجام پروژه های شما را تضمین خواهد کرد و می توانید با خیال آسوده طراحی پروژه های خود از جمله :

1-تهیه نقشه های اتوکدی در موضوعات متفاوت به صورت فاز 1 و فاز دو،پلان مبلمان،ستون گزاری،سایت پلان ،نما ، برش و دیتیل های اجرایی و…

2-تهیه رندرهای داخلی و خارجی با استفاده از مدل سازی حجم مورد نظر شما با  بهترین کیفیت توسط نرم افزارهای تری دی مکس،رویت،لومیون و راینو

3-انجام شیت بندی و پست پروداکشن بهبود کیفیت رندر ها توسط نرم افزار فتوشاپ

4-تهیه انیمیشن حرفه ای و با کیفیت عالی برای درک هر چه بیشتر پروژه های طراحی شده توسط شما ارائه می گردد.

5-تهیه رساله معماری در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری مطابق با سرفصل های دانشگاه های مختلف و همچنین گرفتن گواهی همانندجویی جهت ثبت در سایت ایران داک.

تنها کافیست با  شماره پشتیبانی  09100894906 تماس بگیرید و  یا در واتساپ به همین شماره پیام داده و مشخصات پروژه مورد نظر خود را برای ما  ارسال کرده تا تیم طراحی ما  در کمترین  زمان و بهترین کیقیت پروژه شما  را آماده کنند و تجربه یک  تحویل عالی را با ما داشته باشید.

سوالات متداول:

سوال:مدت زمان انجام پروژه توسط تیم بانک آرک چه قدر است؟

پاسخ:پس از تماس و گفتگویی که شما با تیم ما خواهید داشت،مدت زمانی که شما برای تحویل پروژه دارید را به ما اعلام میکنید و تیم ما بر اساس نیاز شما فرایند انجام و تحویل پروژه را انجام خواهد داد که کاملا با توجه به نیاز شما طول مدت انجام پروزه تعیین خواهد شد.

——————————————————————————————————————————–

سوال:چه تضمینی برای انجام کار به نحو احسن وجود دارد؟

پاسخ:گروه معماری بانک ارک پس از 10 سال تجربه و انجام بیش از صدها پروژه موفق به شما این اتمینان خاطر را میدهد که با بهترین کیفیت ممکن پروژه مورد نظر شما را انجام خواهیم داد.ضمن اینکه چناچه هر مغایرتی با سفارش شما در تحویل کار وجود داشته باشد،موارد اصلاحی در سریع ترین زمان ممکن و کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در این ضمینه جای هیچ گوته نگرانی وجود ندارد.ضمنا امکان انجام کار به صورت مرحله ای و دقیقا مطابق با نظر شما و همچنین استاد راهنمای شما وجود دارد و به این ترتیب کار دقیقا مطابق نظر شما پیش خواهد رفت.

——————————————————————————————————————————–

سوال:قیمت و تعرفه انجام پروژه ها به چه صورت است؟

پاسخ:به دلیل اختصاصی بودن پروژه ها، هزینه انجام پروژه متغیر می باشد و بایستی توسط کارشناسان بررسی و قیمت گذاری شود. همچنین با توجه به مناقصه ای بودن پروژه ها، ما پایین ترین پیشنهاد قیمت را با در نظرگیری تخصص کارشناسانمان به شما ارجاع خواهیم داد تا با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت را به مشتریانمان ارائه دهیم.

برخی از نمونه کارهای گروه معماری بانک آرک را در ادامه مشاهده می فرمایید:

 

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام شما کار پایان نامه ارشد رو با توجه به نظر استاد و مرحله ای انجام میدید؟

    1. سلام وقت بخیر.بله انجام می دیم برای اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی تماس بگیریذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا