نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد:476

از نظر مفهومی، بیمارستان ری خوان کارلوس جدید بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

این مدل جدید بیمارستان در سه عنصر اساسی پیکربندی شده است: کارایی، نور و سکوت. بهترین ها در مورد معماری بیمارستان و بهترین ها در معماری مسکونی. از نظر مفهومی، بیمارستان جدید بر اساس ساختاری به واحدهای مراقبت بهداشتی، تشخیص و درمان سرپایی تنظیم شده است. ساختار در سه ماژول یا ساختمان موازی که منعکس کننده بهترین ساختارهای اصلی بیمارستان هستند: انعطاف پذیری، گسترش، وضوح عملکرد و گردش افقی.

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 56صفحه

حجم فایل: 5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا ، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا