پاورپوینت تحلیل پلانپاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل خانه سالمندان

تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی خانه سالمندان

تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی

کد:488

خانه سالمندان خوانسار

در طراحی خانه سالمندان خوانسار بنا نکاتی مثل فاصله زمانی ۷۰ ساله ساخت دو بنا و هم چنین عناصر جزییات معماری خوانسار و تغییرات گسترده در حوضه زیبایی شناسی توجه شده که با گویشی امروزی به اجرا در آمده است.الگوی کوچه ­پس کوچه ­خانه در طراحی این ساختمان در مقیاس شهر به کار گرفته شده است و مشاهده می ­کنیم که این الگو در خانه نفوذ کرده و در راهرویی که در سطور پایید وجود دارد معماری این ساختمان را با فضای شهری چفت بست می­کند. از مفاهیمی که در این بنا به خوبی رعایت شده درون­گرایی است به این معنی که در سطوح خارجی کم سرو صدا تر است و معماری به داخل حیاط رو کرده است.

خانه سالمندان کهریزک

خانه سالمندان کهریزک بنیادی غیر دولتی و مردمی، عهده دار نگهداری، درمان و توان بخشی از ۱۷۵۰ نفر سالمند، معلول و بیماران مبتلا به ام اس می باشد.

آسایشگاه خیریه کهریزک با حدود ۴۲۰۰۰۰ مترمربع زمین و ۱۸۰۰۰۰ متر مربع زیربنا أحاث گردید، که شامل بناهای زیبا برای سالمندان و معلولان با کاربری های مختلفی نظیر: فیزیوتراپی، کارگاه ها، کتابخانه، ساختمان بیماران ام.س ، سالن ورزشی، فضای سبز مطلوب و آب نما و … می باشد.

خانه سالمندان مهرگان

آسایشگاه سالمندان مهرگان مرکز جامع توانبخشی و نگهداری سالمندان مهرگان که از سال ۱۳۸۱ شروع به کار نموده است، یکی از معتبرترین مراکز سالمندان خصوصی در تهران می باشد که با هدف ایجاد محیطی صمیمی و آرام به منظور رفاه حال بیشتر جامعه و با تکیه بر احوال توانبخشی و درمانی و مراقبتی بنیان – گذاری گردیده است. همکاران ما بر این تلاشند که نقش مؤثری را در افزایش امنیت رفاه و آسایش سالمندان گرانقدر ایفا نمایند به طوری که این عزیزان در اندک زمانی، این مجموعه را به عنوان خانه ای گرم و دلپذیر و سرشار از آسایش پذیرا باشند.| این مجموعه مفتخر است که لحظاتی ماندگار را با ارائه خدمات زیر برای سالمندان شما مهیا نماید.

خانه سالمندان دادخواه

 آسایشگاه دادخواه در خیابان خواجه عبدالله انصاری واقع گردیده است. کاربری پیشین این آسایشگاه در ابتدا مسکونی و بعد به مرکز ترک اعتیاد و سپس به بیمارستان معتادین و در سال ۱۳۶۴ به آسایشگاه سالمندان تبدیل گردیده است. زیر بنای ساختمان ۱۰۰۰ متر مربع در دو طبقه و مساحت فضای سبز بیرون ساختمان، ۲۵۰ متر مربع است. هیچ تغییرات معماری در ساختمان جهت تبدیل به وضع موجود انجام نگرفته است.| تعداد ۱۵ زن سالمند در آسایشگاه اقامت دارند. برای این تعداد ۴ اتاق، یک آبدارخانه، دو سرویس بهداشتی و حمام، یک آشپزخانه و یک دفتر اداری تعبیه شده است.

تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 70صفحه

حجم فایل:  7مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان


تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل و بررسی خانه سالمندان داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا