پاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردیپاورپوینت تحلیل پلانتحلیل پلان فرودگاه،ترمینال،ایستگاه ها

تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی داکسینگ پکن، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی فرودگاه داکسینگ پکن

کد:491

فرودگاه بین المللی داکسینگ پکن که توسط معماران زاها حدید طراحی شده است، یک فرودگاه جدید در منطقه داکسینگ در ۴۶ کیلومتری جنوب مرکز شهر (۲۰ دقیقه با قطار سریع السیر) است. پکن داکسینگ که برای کاهش ازدحام در فرودگاه فعلی پایتخت توسعه یافته است، یک مرکز حمل و نقل بزرگ برای منطقه با سریع ترین رشد تقاضای جهان برای سفرهای بین المللی خواهد بود و به طور کامل در شبکه حمل و نقل در حال گسترش کشور ادغام شده است.

پکن داکسینگ که در ابتدا به ۴۵ میلیون مسافر در سال خدمات رسانی می کند، تا سال ۲۰۲۵ میزبان ۷۲ میلیون مسافر خواهد بود و برنامه ریزی شده است تا سالانه به ۱۰۰ میلیون مسافر و ۴ میلیون تن بار خدمات رسانی کند. پایانه مسافربری پکن داکسینگ با مساحت ۷۰۰۰۰۰ متر مربع شامل یک مرکز حمل و نقل زمینی ۸۰۰۰۰ متر مربعی است که اتصالات مستقیم به پکن، شبکه ملی راه آهن سریع السیر و خدمات قطار محلی را ارائه می دهد و کاتالیزوری برای توسعه اقتصادی در استان تیانجین و هبی فراهم می کند.

تحلیل و بررسی فرودگاه داکسینگ پکن

پکن داکسینگ که اخیراً توسط انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی، کد فرودگاه “PKX” را به خود اختصاص داده است، استاندارد جدیدی را در خدمات حمل‌ونقل هوایی تعیین می‌کند و به جمعیت رو به رشد منطقه در یک پایانه مسافربری فشرده و کارآمد که برای رشد آینده سازگار است، خدمات می‌دهد.

طراحی ترمینال با بازتاب اصول معماری سنتی چین که فضاهای بهم پیوسته را در اطراف یک حیاط مرکزی سازماندهی می کند، همه مسافران را به طور یکپارچه از طریق مناطق خروج، رسیدن یا انتقال مربوطه به سمت حیاط بزرگ در مرکز آن هدایت می کند – فضای ملاقات چند لایه در قلب پایانه.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی داکسینگ پکن، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 50 صفحه

حجم فایل:  6 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی داکسینگ پکن، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی داکسینگ پکن، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی داکسینگ پکن، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل و بررسی فرودگاه داکسینگ پکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا