پاورپوینت تحلیل پلانپاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل فضاهای ورزشی

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور، به همراه پلان ها و تصاویر

نمونه موردی مجموعه ورزشی

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور

کد:508

مرکز ورزشی سنگاپور یک پروژه کلیدی در طرح جامع توسعه شهری و امکانات ورزشی دولت سنگاپور است – “Sports Singapore Vision 2030” – که جامعه ای پایدار، سالم و فعال تر را در همه سطوح مشارکت در سراسر کشور ترویج می کند. Sports Hub که برای استفاده طولانی مدت از ابتدا طراحی شده است، استاندارد جدیدی را برای سازگاری و یکپارچگی اجتماعی تعیین خواهد کرد.

از نظر حرکت، محوطه وسیع قابل پیاده‌روی در Sports Hub مستقیماً به شبکه‌های پیاده‌روی محلی و دوچرخه‌سواری و سیستم اتصال پارک در سراسر جزیره سنگاپور متصل می‌شود و اتصال عالی را به ساحل وسیع‌تر مرکز شهر، به باغ‌ها ارائه می‌دهد.کنار خلیج و مناطق مسکونی اطراف.

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور

 در اطراف محوطه فضاهای عمومی Sports Hub ، از اسکله و اتصالات MRT گرفته تا « تفرجگاه ورزشی» مرتفع، ترکیبی متنوع و شدید از استفاده‌های ورزشی، اجتماعی و اوقات فراغت آشکار می‌شود که گزینه‌های زیادی هم برای ورزشکاران و هم برای تماشاگران فراهم می‌کند. کل محوطه با یک رویکرد فلسفه و طراحی ثابت در منظره، سایه و پناهگاه و روشنایی متحد شده است، که سطوح راحتی و کیفیت تجربه متناسب با آب و هوای استوایی سنگاپور و انتظارات عمومی را فراهم می کند. در قلب Sports Hub، استادیوم ملی جدید قرار دارد، یک مکان ورزشی پیشرفته با ظرفیت 55000 صندلی، با هوا خنک برای راحتی و با سقف متحرک و صندلی جمع شونده برای پشتیبانی از گسترده ترین طیف رویدادهای ورزشی و تفریحی در طول سال طراحی شده است.

گنبد استادیوم به عنوان یک سایبان محافظ یکپارچه در نظر گرفته شده است که تمام بخش‌های طرح اصلی Sports Hub را از طریق یک «گردشگاه ورزشی» عمومی به هم متصل می‌کند. با دهانه ای بیش از 310 متر، استادیوم ملی بزرگترین سازه گنبدی آزاد در جهان خواهد بود.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 73 صفحه

حجم فایل: 9 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا