پاورپوینت تحلیل پلانپاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل فضاهای ورزشی

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی کانادا، به همراه پلان ها و تصاویر

نمونه موردی مجموعه ورزشی

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی کانادا

کد:509

زبان مدرن دقیق و حساسیت شهری برای ایجاد حس منحصر به فرد مکان و مقصد مدنی برای این مرکز ورزشی و تفریحی در جامعه به سرعت در حال توسعه شمال برامپتون، انتاریو ، کانادا استفاده می شود.

طراحی مرکز فوتبال برامپتون منعکس کننده تغییرات جمعیتی بسیاری از مناطق شهری کانادا است. این مرکز نیازهای جامعه نوظهور آسیای جنوبی خود را با ارائه یک مرکز فوتبال در سطح شهر و یک فضای جمع آوری جامعه از طریق واژگان مدرن متمرکز بر شهرنشینی و مکان یابی مدنی برآورده می کند.

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی کانادا

فضاهای روشن، باز و رنگارنگ نشان دهنده هویت جامعه و آرزوهای «ورزش» است. و ایجاد یک حضور برجسته که “جامعه” و “برند شهر” را تایید می کند. شیشه های نما کامل و گرافیک های شیشه ای لمینت «بیلبوردهای حومه شهر» را برای ورزش ایجاد می کنند. خلیج‌های لعاب‌دار به خیابان‌ها اجازه می‌دهند مناظری به مزارع داشته باشید و منظره خیابان را متحرک کنید. نوارهای شیشه رنگی به صورت پویا در سراسر دیوار پرده ساختمان برای ایجاد حرکت و فعالیت استفاده می شود. رنگ‌های اشباع‌شده که هم برای جامعه آسیای جنوبی و هم برای شادابی لباس‌های فوتبال آشنا هستند، برای جبران پالت پایه نقره‌ای و سفید انتخاب شده‌اند.

رویکرد شهری به سایت حومه شهر – این طرح با درگیر کردن خیابان و چارچوب برنامه ریزی با روابط فضایی معنادار، یک رویکرد شهری را برای یک سایت نمونه اولیه حومه اعمال می کند. جابجایی جفت جعبه های عرصه به شکستن مقیاس و تعریف یک گوشه “فضای مدنی” و یک “حیاط ورود” داخلی کمک می کند. این فضاها حرکت را در محل شناسایی می کنند و یک قلمرو عابر پیاده پایدار ایجاد می کنند.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی کانادا، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 36صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا