خلاصه کتاب های معماری

دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون

دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون

کد محصول: K 11

در این بخش از خلاصه کتاب های معماری به معرفی و بررسی کتاب طراحان چگونه می اندیشند نوشته برایان لاوسون میپردازیم .این کتاب اهمیت بسیار زیادی برای معماران دارد به ویژه اینکه برای معمارانی که در شروع کار طراحی مشکل مواجه هستند نمی‌دانند که در شروع طراحی باید به کار بکنند در این کتاب خط فکری های مختلفی جهت طراحی به معماران گفته می شود و ذهن آنها را برای یادگیری تحلیل خط ها بهتر آشنا می سازد.

برایان لاوسون ، نویسنده کتاب که در دو رشته معماری و روان شناسی به تحصیل و تدریس پرداخته است، پژوهش های متعددی در زمینه فرایند طراحی، طراحی به کمک رایانه و روان شناسی معماری به انجام رسانده و بیش از ۱۰۰ اثر منتشر نموده است که در میان آنها، کتاب «طراحان چگونه می اندیشند»، از جامع ترین کتاب های منتشر شده در نوع خود به شمار می رود، به طوری که از زمان انتشار جزو منابع درسی بسیاری از دروس طراحی، چه در رشته معماری و چه در سایر رشته های طراحی، بوده است.

کتاب با این جمله به نقل از اسکات براون شروع می شود“گروهی از معماران، طراحان شهری و برنامه ریزان را با اتوبوسی به تماشای نقاط دیدنی ببرید، اعمال آن ها حدود دل مشغولی هایشان را نشان خواهد داد. معماران از ساختمان ها، بزرگراه ها یا پل ها عکس خواهند گرفت. طراحان شهری منتظر لحظه ای خواهند ماند که این هر سه در کنار هم قرار داشته باشند. برنامه ریزان چنان سرگرم صحبت خواهند بود که از پنجره به بیرون نگاه نکنند”.

برایان لاوسون در بخشی از کتاب، هدف خویش را از تألیف آن چنین بیان می کند: این کتاب، همان طور که از عنوانش برمی آید، قصد آن دارد تا در بحث چگونگی اندیشیدن طراحان شرکت کند، به طراحان پراشتیاق در نیل به سطوح بالاتر کمک کند و به کسانی که با طراحان کار یا آنها را استخدام می کنند، در درک بهتر آنان یاری رساند.

لاوسون امیدوار است خواننده با مطالعه این کتاب، به درکی از نحوه اندیشیدن طراحان نزدیک تر شود. او در این کتاب، برای مطالعه چگونگی اندیشیدن طراحان، سعی کرده است درک بهتری از طبیعت طراحی و ویژگی های مسائل طراحی و راه حل های آنها پیدا کند. وی در عین حال خاطرنشان می کند که این کار به هیچ وجه جنبه تجویزی ندارد و قصد او ارائه شرح معتبری از اینکه طراحان چگونه باید طراحی کنند، نیست.

آنچه در کتاب «طراحان چگونه می اندیشند» مطرح می شود، بیشتر به فرایند طراحی مربوط است تا به محصول نهایی؛ در کل، این کتاب درباره موضوعات مربوط به فرایند طراحی، مسئله ها و راه حل های طراحی و تفکر طراحانه است.

؛ این کتاب درباره فرایندهای طراحی و چگونگی آموختن، بسط دادن و تمرین کردن آنهاست.
نویسنده می گوید: کتاب حاضر درباره معماری یا در حقیقت درباره هیچ یک از محصولات طراحی نیست. این کتاب درباره مسئله های طراحی است، این که چه چیز آنها را چنین ویژه می سازد و چطور می شود آنها را فهمید

دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون
دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون
  • نام نویسنده: برایان لاوسون
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 48
  • حجم فایل:10مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 90000 تومان

———————————————————————————

———————————————————————————

طراحان چگونه می اندیشند ،کتاب طراحان چگونه می اندیشند ، خرید طراحان چگونه می اندیشند ،خرید کتاب طراحان چگونه می اندیشند،خرید اینترنتی طراحان چگونه می اندیشند ،خلاصه کتاب کتاب طراحان چگونه می اندیشند ، pdf کتاب طراحان چگونه می اندیشند،دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون،دانلود خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند،نوشته برایان لاوسون

دکمه بازگشت به بالا