خلاصه کتاب های معماری

دانلود خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی، نوشته آرمین هوفمان و مهرنوش اسدی

کد محصول: K 2

ایجاد آثار هنرهای تجسمی و درست درک کردن آن ها نیاز به یک شناخت اولیه از اصول و مبانی هنرهای تجسمی دارد. همین دلیل این مبانی را می توان به الفبا و قواعد درک زبان و ابدع در هنرهای تجسمی و بصری تعبیر کرد. آشنا شدن با مبانی هنرهای تجسمی می تواند تا حد زیادی در درک کردن جهان بصری مؤثر باشد.

آنچه در روزگار ما در قالب هنرهای تجسمی جای می گیرد عبارت است از : عکاسی، گرافیک، نقاشی ، طراحی و مجسمه سازی. به طور کلی می توان گفت همه هنرهایی که به صورت بصری ارائه یا دیده می شوند و با تصویر سر و کار دارند، اصول و مبانی مشترکی دارند که «مبانی هنرهای تجسمی» یا «مبانی هنرهای بصری» نامیده می شوند. بنابراین در مبانی هنرهای تجسمی الفبای تجسم یا تصویر کردن و همچنین درک آثار هنرهای تجسمی را تجربه خواهیم کرد.

هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیز گفته می شود ، آن گروه از هنرهای مبتنی بر طرح است که مشخصا حس بینایی را مخاطب قرار می دهند . هنرهایی چون نقاشی ، خوشنویسی ، مجسمه سازی ، طراحی ، عکاسی ، گرافیک ، طراحی صنعتی ، معماری و طراحی داخلی و همچنین هنرهای مشتق از آن ها را این دسته اند.
هنرهای تجسمی با هنرهای نمایشی ، شنیداری و کلامی و دیگر انواع هنر متفاوت است ، هر چند این تقسیم بندی چندان محکم نیست .
در حال حاضر و در کاربرد کنونی، هنرهای تجسمی شامل هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی است .

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی
  • نام نویسنده: آرمین هوفمان و مهرنوش اسدی
  • قیمت محصول: 12هزار تومان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 90000 تومان

———————————————————————————

———————————————————————————

خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی، دانلود کتاب مبانی هنرهای تجسمی، پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، معماری منظر، کتاب های معماری، کتب معماری، خلاصه کتاب مبانی هنرهای تجسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا