دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماری

دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 2

چکیده:

دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست

کودکی سرآغاز حیات انسان است. نقش خانواده در این دوره بسیار مهم می باشد. اگر کودکی بی سرپرست شود، ممکن است دچار آسیب های جبران ناپذیر روحی و روانی گردد که دوران بزرگسالی وی را تحت الشعاع قرار دهد. ساماندهی زندگی این کودکان، موجب کاهش آسیب ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه های انسانی می گردد. شکل گیری نهادهای حاکمیتی نوین و نیز فزونی کودکان بی سرپرست موجب شده، مسئولیت این کودکان بیشتر به دولت ها واگذار شود. نگهداری از کودکان بی سرپرست در اقامتگاه های ویژه، از راهکارهای رایج در مراقبت از این کودکان است. تحقیقات نشان داده، چنانچه اقامتگاه کودکان بی سرپرست طوری طراحی گردد که موجب افزایش حس تعلق به مکان در این کودکان شود، این تعلق و دلبستگی بخشی از نیاز روانی و عاطفی این کودکان به حضور در یک خانه و در قالب یک خانواده را تأمین نموده و از پاره ای معضلات روانی از جمله افسردگی، انزواطلبی، پرخاشگری و نظایر آن پیشگیری می نماید.

در ادامه با سایت بانک آرک همراه باشید تا پایان نامه مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست تقدیم شما عزیزان گردد.

کودکان سرمایه های بی‌پایان هر جامعه می‌باشند. آن‌ها به دنیا می‌آیند بزرگ می‌شوند تربیت و ساخته می‌شوند تا زندگی را ادامه دهند و فردا را متفاوت تر و بهتر از امروز بسازند. در واقع کودکان دیروز و کودکان امروز هستند که کودکان فردا را تربیت می‌کنند تا این روند نسل ها دنیا رازنده نگه دارد. باتوجه به این سیر تکامل در نسل انسان نقش و اهمیت تربیت کودکان بر همگان روشن و مبرهن است. مهم نیست کودکی درپی آموزش علوم مختلف حتما دانشمند و سیاست‌مدارشود، فقط کافیست انسانیت را بیاموزد. در پژوهش پیش رو به کودک و روانشناسی او توجه شده و در برنامه ی آموزشی مرکز طراحی شده صرفا آموزش مد نظر نبوده بلکه بیشترین توجه به ذهن کودک و شخصیت انسانی او بوده است.

دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست

 هدف کلی پژوهش حاضر، طراحی یک اقامتگاه برای کودکان بی سرپرست با توجه به افزایش حس تعلق به مکان بود. معرفی شاخص های اثرگذار بر حس تعلق به مکان، بررسی تأثیر افزایش حس تعلق به مکان در پاسخگویی به بخشی از نیازهای عاطفی و روانی کودکان ساکن در اقامتگاه ها و معرفی راهکارهای طراحی مؤثر در افزایش حس تعلق به مکان نیز اهداف جزئی این پژوهش بود. اطلاعات مورد نیاز، برای بیان مسئله و بررسی ادبیات موضوع، از روش کتابخانه ای و از مطالعه مقالات، پایان نامه ها و کتاب های نوشته شده مربوط به موضوع به دست آمد. داده های آماری به صورت میدانی و با پرسشنامه و در صورت نیاز با مصاحبه گردآوری شد. در تحلیل داده ها و نتیجه گیری، از روش تحلیلی و آماری استفاده شد. از نتایج حاصل، راهکارهای طراحی تعیین و در نهایت بر این مبنا طراحی انجام و مدارک مربوط شامل پلان ها، نماها، برش ها و … تهیه گردید.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز اقامتی آموزشی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا