پاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان موزه

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی

کد:355

در ساحل دریاچه میلواکی آمریکا، پرنده ای باوقار و عظیم از جنس فولاد، که گویی از دوران گذشته می آید و همچون تندیسی زیبا و هنرمندانه می درخشد، در زمینه خود اوج گرفته و رو به آسمان دارد.

سانتیاگو کالاتراوا (santiago calatrava) معمار و هنرمندی است که در تمامی آثار خود از فرم های موجود در طبیعت، نظیر تناسبات بدن انسان و یا فرم ها و فیگورهای حیوانات الهام گرفته و بی شک همتایی در زمینه نوآوری و خلق سازه های جدید ندارد. وی با طراحی این موزه، گامی بلند در جهت طراحی سازه های متحرک برداشته، تا آنجا که بسیاری از منتقدین تحول ناشی از این بنا را با تحولی که “جوزف پاکستون” با طراحی “کریستال پالاس” ایجاد نمود، مقایسه می کنند.

در سال 1994 کالاتراوا مسئولیت طراحی و ساخت فضایی الحاقی به مساحت 13000 مترمربع به ساختمان اولیه موزه که در سال 1957 توسط “اروسارنین” طراحی شده بود را برعهده گرفت. این بخش الحاقی که عملیات احداث آن در سال 2001 پایان یافت، هم اکنون مهم ترین شاخصه موزه و شهر میلواکی می باشد و موجب افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان از 1000 نفردر روز به 5000 نفر در روز گردیده است. طرح کالاتراوا، که اولین اثر وی در آمریکا می باشد، شامل دو بخش اصلی است؛ ورودی و سالن چند منظوره عظیمی که سقف متحرک داشته و مقداری در زمین فرورفته و فضای نمایشگاهی به طول 134 متر و عرض 37 متر که در انتها به ساختمان قدیمی موزه متصل می گردد.

255

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی  موزه هنر میلواکی 

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات:52 صفحه

حجم فایل:10مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا