دانلود پایان نامه معماریکودک و نوجوان

مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان+مطالعات کامل+نقشه های کامل اتوکدی+تصاویر کامل سه بعدی+شیت بندی و پاورپوینت ارائه

کد محصول:241

چکیده :

پژوهش ها نشان می دهد که محیط و اجتماع با حضور انسان شکل می گیرد و تحت تأثیر انسان است و انسان نیز تحت تأثیر محیط پیرامون خویش می باشد.کودکی زمان آغاز این تاثیر پذیری است.  نقطه ای است که باید بستر آموزش و پرورش و رشد خلاقیت برایش فراهم باشد تا فردای جامعه را بهتر و فعالتر بسازد. اما چگونه می توان این بستر را فراهم ساخت؟

 چطورانگیزش به کنجکاوی کودک را میتوان بالا برد؟ چگونه میتوان نیاز های کودکان را شناخت؟ مطالعات نشان می دهد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله محیط هایی است که می تواند زمینه رشد و شکوفایی کودک را فراهم آورد. برای ایجاد این محیط فرهنگی و کمک آموزشی، ابتدا باید کودک را شناخت و روحیات و نیازها و دنیای او را کنکاش کرد.

 جایگاه کودک در دنیای امروز به ویژه در کشور ایران با توجه به صنعتی شدن شهرها و زندگی شهرنشینی بسیار کم و ناچیز است.کودک امروز به دلیل عدم ایمنی و امنیت محیط شهری در اتاق کوچک خود در انبوهی از آپارتمان ها محبوس شده است، و دیگر از آن جنب و جوش و هیاهو جهت شناخت و کسب تجربه در محیط خارج از خانه خبری نیست. به همین دلیل نیاز است که برای این شهروندان کوچک با توجه به نیازهای روحی و جسمی، و پتانسیل های درونیشان فضاهایی در شهر اختصاص داد که ورای ماهیت خانه و مدرسه عمل کند. مکانی به دور از هیاهوی دنیای بزرگترها،که بتوانند آزادانه در آن بدوند، بازی کنند و خود با توجه به فطرت خویش به جستجو و تجربه بپردازند. فضایی که بتواند خلا حضور طبیعت، این بهترین معلم کودکان را در زندگی امروز پر کند. مکانی که زمینه مناسب برای پرورش و رشد استعدادهایشان را ایجاد کند و خاطره ساز روزهای شیرین کودکی باشد. به همین دلیل برای نیل به اهداف ذکر شده به مطالعه منابع کتابخانه ای و بررسی نمونه های موجود و مرتبط با موضوع و بسط یافته ها به معماری پرداخته شد. یافته های کسب شده ما را به این جهت رهنمون داشت که تنها زمانی معماری میتواند فضایی در خور ابعاد مختلف رشد کودک ایجاد کند که بتواند بستری مناسب برای سه بعد وجودی کودک، یعنی خویشتن، جامعه و محیط را فراهم آورد و این مهم بدون در نظر گرفتن بازی،  اصل مهم زندگی کودکی و اساس تعامل وی با پیرامون امکان پذیر نمی باشد. یادمان نرود که کودکان آینه تمام نمای آینده ای دیگرند.

در این رساله تلاش شده است همگام با شناخت نیازهای کودک از طریق بررسی نظریات روانشناسان و مطالعات میدانی، مفاهیم مرتبط با موضوع تعریف شوند و برمبنای تلفیق نظریات مرتبط، به بررسی برنامه فیزیکی، مطالعات اقلیمی و در نهایت مطالعات سایت و طراحی پرداخته شود.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


———————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word  (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:240 صفحه
حجم فایل:21 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

———————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان +رندرهای داخلی و خارجی+پوسترها
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpgوppt (قابل ویرایش)
حجم فایل:60 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


———————————————————————————————————————————————-

دانلود رساله و پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه و رساله معماری،دانلود مطالعات معماری،دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،دانلود پایان نامه،دانلود رساله،دانلود پایان نامه مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،مطالعات مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،دانلود رسالهمرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،دانلود طرح نهاییمرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،دانلود پلان مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،دانلود نقشه مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،نمونه موردیمرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،ظوابط و استاندارد های مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،برنامه فیزیکی مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،پایان نامه مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان

رساله مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان, پروپوزال مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،طراحی مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان,مطالعات مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان , برنامه فیزیکی مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان,دانلود مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،دانلود مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،رساله مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان، رساله مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان  ، طراحی مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان ، رساله مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان ،نمونه مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان،پایان نامه مرکز خلاقیت های کودک و نوجوان

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا