دانلود پایان نامه معماریسینما

مطالعات پردیس سینمایی+نقشه های کامل اتوکدی+تصاویر سه بعدی +شیت بندی

کد محصول:253

چکیده:

معماری و سینما مجموه ای از هنر و فنونی هستند که به کمک دستان توانای معمار و فیلمساز در هم آمیخته اند.معماری و سینما هر دو به ایجاد فضا و روح زندگی می پردازند و در فرایند ادراک فضا،هر دو هنر به اصول مشترکی پایبندند.جهان معماری و دنیای سینما از عناصر بنیادی مشترکی همچون صحنه، فضا ،نور ، حرکت و دید برخوردارند.

هنر معماری در سینما به عنوان عمل اصلی ایجاد تعادل و همانگی در شکل تصاویر و ترکیب صحنه مطرح میشود.خاصیت مکانی یا زمانی فضا ، رنگ ، نور، سایه روشن تاثیر متفاوتی بر بیننده میگذارد.همچنین فضاهای بصری مهمترین عامل در بیان فیلم هستند.

عوامل بصری موجود در بافت یک بنای معماری مانند: رنگ ، سطح ، خط ، نقطه و…. نیز می تواند عوامل بصری برای پس زمینه تصاویر یک فیلم باشند ومعانی مورد نظر کارگردان را تقویت کند و فیلمسازان با بهرگیری از معماری از طریق معنا و فضاسازی بصری به شخصیت پردازی ، ایجاد هویت و خق مکان بپردازند. در این میان فضاهای شهری و بناهای معماری به عنوان مکان یک رویداد فیلم از اهمی زیادی برخوردارند و معرف موقعیت زمانی ، فرهنگی ، تاریخی ، اجتماعی و…در فیلم هستند.

به طوری که توجه به مقوله شهر در سینما به صورت جدی و آگاهانه، ایده جدیدی است که می تواند مورد توجه کارگردانان و فیلم سزان قرار گیرد.

فضاهای شهری ما در سینما ایران باید دارای شخصیت گردیده و به عبارتی منعکس کننده هویت ایرانی باشد.در این پایان نامه به ارتباط متقابل معماری و سینما به عنوان دو عنصر مکمل و نقش آنها درهویت بخشی به مکان ها و فضاهای شهری پرداخته و همگامی این دو هنر و فن را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

———————————————————————————————————–

نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

————————————————————————————————————————–

——————————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل کامل مطالعات پردیس سینمایی
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word  (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:161صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

——————————————————————————————————————————————–

نام محصول:نقشه های اتوکدی پردیس سینمایی +رندرها+شیت بندی+پاورپوینت ارائه
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg  (قابل ویرایش)
حجم فایل:18 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


————————————————————————————————————————-

دانلود رساله و پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه و رساله معماری،دانلود مطالعات معماری،دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،دانلود پایان نامه،دانلود رساله،دانلود پایان نامه پردیس سینمایی،مطالعات پردیس سینمایی،دانلود پردیس سینمایی ،دانلود طرح نهایی  پردیس سینمایی ،دانلود پلان پردیس سینمایی،دانلود پردیس سینمایی ،نمونه موردی پردیس سینمایی ،ظوابط و استاندارد های  پردیس سینمایی،برنامه فیزیکی پردیس سینمایی،پایان نامه پردیس سینمایی

رساله پردیس سینمایی, پروپوزال پردیس سینمایی،طراحی پردیس سینمایی ,مطالعات پردیس سینمایی , برنامه فیزیکی  پردیس سینمایی ,دانلود  پردیس سینمایی،دانلود پردیس سینمایی،رساله پردیس سینمایی، رساله  پردیس سینمایی ، طراحی  پردیس سینمایی ، رساله پردیس سینمایی ،نمونه پردیس سینمایی،پایان نامه پردیس سینمایی

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا