رساله کارشناسی ارشد معماریفرهنگی

مطالعات تالار شهر با رویکرد پایداری اجتماعی( کارشناسی ارشد معماری)

کد محصول:816

چکیده:

معماری ماجرایی است که بهترین راه جستن آن، انجام دادن آن است. ولی مانند هر نظم خلاقی، معماری می¬تواند با مشاهده آثار دیگران و تحلیل آنها، برای فهم راه¬هایی که آنها با چالش¬ها مقابله کرده¬اند، تقویت شود. طراحی معماری می¬تواند با مطالعه آثار دیگران تقویت شود. از این طریق می توان قدرت های تمرکز یافته معماری را در کار معماران مشاهده کرد و با درک این که معماران چگونه این کار را انجام می¬دهند، از نحوه استفاده و توسعه آنها در طراحی آگاه شد.

تالار شهر (City Hall) که در تمام دنیا به عنوان یکی از مردم¬مدارترین ساختمان¬های عمومی شهر، از شأن و منزلتی والا برخوردار است، مکانی برای انجام کلیه امور اجتماعی شهر می¬باشد. تالار شهر در درجه نخست فضایی برای استقرار یکی از مردم¬سالار¬ترین نهادهای شهری یعنی انجمن¬ها و شوراهای شهر و سپس مرکزی برای گردهم¬آیی¬های عمومی و ارتباط و تعامل میان مردم در عرصه مسائل شهری است. نقش این فضا در اکثر شهرهای دنیا گردهم¬آوری شهروندان و ترغیب آنها به همکاری با یکدیگر و مشارکت در امور شهر می¬باشد. به همین جهت تالار شهر بایستی به همه شهروندان و فعالیت¬های جمعی شهر تعلق داشته باشد. ساختمان تالار شهر به عنوان یکی از مهم¬ترین ساختمان¬های عمومی شهر، از دیرباز مورد توجه خاص معماران و مدیران شهری بوده و در بیشتر شهرهای جهان زیباترین و باشکوه¬ترین بنای شهر به تالار شهر اختصاص یافته است. تالار شهر سمبل و نماد شهر به شمار می¬رود و باید ضمن برخورداری از ظرافت و زیبایی، تا حدودی دارای ارزش و روحیه مونومانتال (یادمانی) باشد؛ یک معماری قوی و مصمم که نماد شرکت عامه مردم در امور شهرشان است. همچنین تالارهای شهر باید بگونه¬ای طراحی شوند که توأمان پاسخگوی نیازهای فضایی شورای شهر و نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان باشند. کارآیی این بناها بستگی تام به فضاهایی دارد که امکان مشارکت مردم را در امور شهر فراهم نماید.

دانلود فهرست مطالعات تالار شهر با رویکرد پایداری اجتماعی(پایان نامه کارشناسی ارشد معماری)

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:مطالعات تالار شهر با رویکرد پایداری اجتماعی( کارشناسی ارشد معماری)
قیمت 35 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:183 صفحه
حجم فایل:5
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا