دانلود پایان نامه معماریکودک و نوجوان

طراحی کانون پرورش فکری کودکان+مطالعات+نقشه ها+پوستر+پاورپوینت

کد محصول:201

چکیده:

در ميان توانایی های مختلف انسان بدون ترديد خلاقيت سازنده ترين و بنيادی ترين آنهاست. دستيابی به قانون مندی هایی كه به شناخت و تغيير جهان منجر شده بدون استفاده از نيروی خلاق انسان ها امكان پذير نبوده است. همه آثار پر ارزش اصيل و ماندنی فرهنگ بشری كه زندگی انسان را معنا بخشيده ،ريشه در خلاقيت داشته است و اين همه را تاريخ علم و هنر به روشنی نشان می دهد. با توجه به نقش اساسی خلاقيت در زندگی ضروری است كه اين توانایی ارزشمند را در كودكان پرورش دهيم.متاسفانه نظام آموزشی _تربیتی ما در خانه و مدرسه و به تبع آن در جامعه، نه تنها اين توانایی را در كودكان و نوجوانان پرورش نمی دهند، بلكه باشيوه های نامناسبی كه به كارمی برد ، آنرا سركوب می كند .
درپرورش خلاقيت كودكان چند نكته مهم را بايد در نظر گرفت:

نخست : توجه به نقش آموزش در خلاقيت است . تحقيقات روانشناسی و تجربيات انجام شده ، تا حدودی نشان داده اند كه می توان خلاقيت را پرورش داد . اعتقاد به امكان پرورش خلاقيت وسايرخصوصيتهای فردنگرش مارانسبت به تواناییهای عظيم انسانی،درجهت مثبت تغييرمی دهدومارابه جستجوی شيوههای مناسب برای رشدوشكوفایی آنهاوامی دارد .
نكته دوم : آگاهی از روند شكل گيری و رشد خلاقيت در كودكان ،شناخت عوامل تقويت كننده و بازدارنده آن و فراهم ساختن محيط و امكانات مناسبی برای پرورش اين توانایی است . بايد كودكان را تشويق كنيم كه خود به فعاليت ، تجربه مستقيم ، مشاهده و تفكر بپردازند و از عادت دادن آن ها به حفظ كردن و تكرار مطالب و نيز تحميل افكار، راه حل ها و تجربيات خود به آن ها بپرهيزيم . بگذاريم خود تجربه كنند و بياموزند و اين اصل را بپذيريم كه خلاقيت در آزادی شكوفا میشود.
نكته سوم اينكه پرورش خلاقيت همچون سايرخصوصيات انسانی بايدازهمان سالهای نخست زندگی آغازگردد. خلاقيت تدريجاشكل می گيرد ورشد می يابد. اوج خلاقيت كودكان تا سنين 6-7 سالگی است . بنابراين اگر كودكان را با شيوه های كار خلاق آشنا نسازيم نمی توانيم از آن ها انتظار داشته باشيم كه در آينده افرادی نوآور و مبتكر باشند.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

 ———————————————————————————————————————————————————————————————————–


نام محصول:فایل کامل مطالعات کانون پرورش فکری کودکان
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:۱۶۰ صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 


نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های کانون پرورش فکری کودکان+پوستر(شیت بندی)+رندرهای داخلی و خارجی+پاور پوینت ارائه
قیمت:40 هزار تومان
فرمت فایل:dwg وjpgوpower point (قابل ویرایش)
حجم فایل:60 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

رساله کانون پرورش فکری کودکان , پروپوزال کانون پرورش فکری کودکان ،طراحی کانون پرورش فکری کودکان ,مطالعات کانون پرورش فکری کودکان , برنامه فیزیکیکانون پرورش فکری کودکان,دانلود کانون پرورش فکری کودکان،دانلود کانون پرورش فکری کودکان ،رساله کانون پرورش فکری کودکان ، رساله کانون پرورش فکری کودکان ، طراحی کانون پرورش فکری کودکان، رساله کانون پرورش فکری کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا