پاورپوینت های دروس معماریمبانی نظریمعماری معاصر

پاورپوینت نقد و بررسی معماری پرش کیهانی

بعد از معماری مدرن ، معماران سبک دیکانستراکشن که به فولدینگ گرایش پیدا کرده بودند بر نظریه خود پایبند نبوده  و با توجه به موضوعات جدید علمی و فلسفی که در نیمه دوم قرن 20 مطرح شده بود؛ این حرکت علمی –  فلسفی را در معماری نیز ادامه دادند.نظريات  ديناميك غير خطي وعلوم آشفتگي.هندسه نا اقليدسي به عنوانعلوم بعد از مدرن مطرح شد.به عقيده ي برخي از معماران: معمار جهت حفظ حضور خود در ورطه ي تمدن امروز جهان. بايد با علم و فلسفه روز آشنايي كامل داشته باشد و قادر باشد محيط مصنوع را با استفاده از موارد فوق به صورتي خلاق و هنري نمايش دهد.

به قول جنکز “فرم تابع دیدگاه جهانی است form follows world view . زمانیکه نظر و دیدگاه انسانی عوض می شود معماری هم به تبع آن باید عوض شود.چارلز جنکز(بزرگترین نظریه پرداز معماری کیهانی و پست مدرن) بحثی به  نام تله و پروانه را مطرح کرده است.  که برای روشن شدن موضوع مختصر به توضیح آن می پردازیم.

تله به ابزار مکانیکی برای به دام انداختن موجودات زنده و پروانه موجودی ظریف و زیباست که از آزادی لذت می برد و به هر جا می رود. در این صورت شما اجبار را در مقابل خواست آزادی ، مرگ را در مقابل زندگی و معماری مدرن را در مقابل سنت طراحی ارگانیک خواهید داشت

در این پروژه علاوه بر نقد و بررسی معماری پرش کیهانی،به معرفی آثار و معماران بزرگ این سبک نیز می پردازیم.این پروژه در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت نقد و بررسی معماری پرش کیهانی
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات115 صفحه
حجم فایل:25مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

دکمه بازگشت به بالا