پروژه مرمت در استان تهراندانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیای بازارچه نایب السلطنه در تهران به همراه پلان ها

کد:M 125

بازارچه نایب‌السلطنه، میراثی گرانبها از تاریخ و فرهنگ تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین بازارچه های محلی به‌جای مانده در محله تاریخی چاله میدان(سیروس) در تهران محسوب می شود، که درگذشته از سمت غرب با امتداد گذر حمام خانوم و کوچه افشارها به گذر سرپولک و راسته اصلی بازار منتهی می‌شده و از سمت شرق به دروازه دولاب و روستای دولاب و جاده منتهی به طبرستان یا گرگان و خراسان و مشهد ختم می‌شده است.

بازارچه نایب السلطنه واقع در منطقه 12 تهران که اخیرا تحت عنوان کوچه شهید علی اصغر آل آقا نامگذاری شده، یکی از قدیمی ترین محله های تهران است.احداث بازارچه نایب السلطنه به‌ کامران میرزا نایب السلطنه پسر ناصر الدین شاه منسوب است و طول آن به حدود 2 کیلومتر می رسد. ازارچه نایب السلطنه از یک طرف به خیابان ری و از طرفی دیگر به خیابان ۱۵ خرداد منتهی می شود. سرتاسر بازارچه در تهران قدیم به صورت کاملا سرپوشیده بوده است و در حال حاضر تنها بخشی از سقف بازارچه باقی مانده است. از قسمتهای باقیمانده سقف ، بخشی که نزدیک به خیابان ری است قدیمی تر است و قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال دارد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: پروژه مرمت و احیای بازارچه نایب السلطنه در تهران به همراه پلان ها
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 111
حجم فایل:10 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

پروژه مرمت و احیای بازارچه نایب السلطنه در تهران به همراه پلان ها،پروژه مرمت و احیای بازارچه نایب السلطنه در تهران به همراه پلان ها

دکمه بازگشت به بالا