تجاریرساله معماری

مطالعات مجتمع تجاری صنعتی به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:1053

چکیده:

     در طول زمان، ساختار شهرها بازتابی از ویژگیهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ساکنان آنها بوده و می باشد.  مداخله در بافتهای شهری بیش از اینکه نتایج کالبدی داشته باشد، آثار اجتماعی به همراه دارد، بنا بر این پروژه های اینگونه ( مجتمع تجاری، صنعتی) بدون در نظر گرفتن ابعاد و پیوست اجتماعی نه تنها مطلوب نخواهد بود بلکه آثار سوء اجتماعی در پی خواهد داشت. لذا آنچه در طراحی این پروژه مورد توجه و تاكید قراردارد، ایجاد یك مجتمع تجاری صنعتی ( با کاربری تجاری سایت مورد نظر) در مجاورت منطقه صنعتی و محدوده بازار آهن شاد آباد واقع در جنوب غرب تهران و در حوزه عملکردی شهرداری منطقه 18 تهران ) می باشد.

          بر اساس مطالعات ساماندهی و بازدید میدانی از محله قدیمی میدان حسن آباد و محدوده آن که ویژگیهای گردشگری نیز دارد نسبت به انتقال و جابجایی کسبه ابزار و یرق آلات فروشان بتواند بخشی از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان را در یك مجموعه جمع آوری نموده و با توجه به دسترسی آسان به سایت از طریق شبکه شریانی به ویژه کمربندی آزادگان در وقت و انرژی مشتریان به منظور تهیه كالاها و خدمات مورد نیاز خود در ارتباط با صنعت ساختمان صرفه جویی حاصل گردد.

          لذا توجه به اقلیم ، فرهنگ و معماری بومی و موجود منطقه ، مقررات ملی ساختمان و استانداردهای روز دنیا در عرصه معماری و ساختمان و به گونه ای كه ساختمان مورد نظر هم به عنوان یك نماد شهری مطرح گردد.

با توجه به نمونه های موجود داخلی و خارجی طرح فوق به گونه ای طراحی شده که هم در عرصه معماری داخلی یك اثر برجسته و ماندگار باشد و با گذشت زمان كهنه نشود .

دانلود فهرست رساله مجتمع صنعتی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات مجتمع تجاری صنعتی به همراه نقشه های اتوکدی کامل
قیمت 20 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:120 صفحه
حجم فایل:27
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا