نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا

کد:470

پزشکی یکی از پر سابقه ترین نهادهای اجتماعی – فرهنگی است که به علت پیوستگی و قرابت آن با حیات انسانی از پدیده هایی است که انسان به طور مستقیم با آن در تماس می‌باشد. تاریخ بیمارستان با تاریخ پزشکی در هم آمیخته و در حقیقت رشد و پیشرفت بیمارستان متاثر از پیشرفت و توسعه روز افزون دانش و تکنولوژی پزشکی است.

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا

علم پزشکی بصورت بخشی از نیاز انسان و تمایل او به بقاء، سابقه ای بس طولانی دارد.

مدارک تاریخی نشان می‌دهد که تحولات مربوط به امر پزشکی در بابل 600 سال قبل، یعنی 4000 سال پیش از یونان آغاز گشته است. همچنین مصر وارث یکی از کهن ترین سنت های پزشکی بوده است. در شرق آسیا و در تمدن باستان طب رونقی به سزا داشت. در منطقه دیگر آسیا، در سرزمین هندوستان تاریخ طب قدمت بسیاری دارد و می‌توان گفت که هندوان از نخستین ملت هایی بودند که به ساختن بیمارستان مبادرت ورزیده اند.

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا

در این پروژه نگاهی خواهیم داشت به ساختمانی از جنس درمانی و پزشکی در بارسلونا اسپانیا ،که در سال 2011 طراحی و اجرا گردیده است . بیمارستان Mutua FIATC ، که به جهت جانمایی خود در یک مکان استراتژیک در دسترسی غربی Ronda de Dalt ، در بارسلونا واقع شده است ، دارای اهمیت ویژه ای می باشد .

این مجموعه، دارای 80 اتاق ، 7 سوئیت ، 16 مطب پزشک ، 6 اتاق عمل ، 6 بخش کمکی و اضطراری و سایر خدمات مورد نیاز یک مرکز درمانی می باشد . به گفته معمار پروژه، تفکر حاکم در طراحی بر مبنای جایگاه سایت پروژه و قرارگیری آن در مجاورت مسیر و شریان اصلی بوده است . در واقع این طور می توان عنوان نمود ، معیار های سایت پروژه، مبنای طرح بوده اند.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 30 صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر،تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا